ades_va Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 bla bla bla Mina damer och herrar, får jag lov att presentera Nebbis. Oroa er inte dock, har vi tur kommer vi antagligen skrämma bort honom från forumet igen. - Sidenote: Hur fan kan folk jämföra Hjort med Nebbis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pangela Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 Nebbis är väl en f.d CS spelare som kallade sig Nebb och spelade för caYa, gnu etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebbis Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonnyfog Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 Var detta en pokerdagbok eller en sandlåda? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 Hmmm... Ja, några "små" problem verkar du ju ha. Du kan ju inte må bra nånstans. Vad är det för jävla snack om jantelagen egentligen? Ville jag bli bra i poker skulle jag väl för fan se till att bli det. Nu spelar jag lite på kul för att dryga ut hushållskassan och är mer än nöjd med det. Jag orkar inte lägga mer tid och kraft än jag gör utan att säga upp mig från jobbet och/eller göra slut med flickvännen. Jag har inte planerat att göra något av det. Jag ser inte poker som meningen med livet nämligen. Något som du uppenbarligen måste göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 Hur orkar ni älta om sånt här skit och varför kommer du alltid hit och skriver enbart när såna här skitdiskussioner blåst upp Nebbis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 Är du på riktigt? Och de senaste inläggen.. wtf? Även om Hjort, Nebbis m fl uppfattas som dryga så argumenterar de i alla fall för en sak istället för att hålla på som er med erat löjliga skitsnack. Att de sedan tillför otroligt mycket till det här forumet verkar ni skita i? Alla kan inte va lika mysiga som psatiw. Tomtar... QFT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebbis Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 nämen nebbis är tillbaka. trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 Den anonyma forumpöblen är fan det värsta som finns helt enkelt, fåntrattar som vet att de aldrig behöver konfrontera någon, svara på några frågor osv, bara hugga på det dom vill utan att behöva backa upp något någonsin. Har för mig att jag frågat vem du var någon gång nebbis, men fick inget svar. Sällar du dig till den anonyma forumpöbeln? Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 Allså denna jävla diskussion,WHYWHYHWHY? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 Ah, Mickol och Allin, alla som jag någonsin kritiserat dyker förstås upp. Mickol: Johan, 25, Lidingö jag sa inget negativt. sa att ja tyckte de va trevligt att du kommit tillbaka. du har trevlig attityd och tillför väldigt mkt till forumet. mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 bort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 Nebbis allmighty, dissar allt och alla i sin väg. I like it. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 Ah, Mickol och Allin, alla som jag någonsin kritiserat dyker förstås upp. Mickol: Johan, 25, Lidingö Ingen kritik, bara en trevlig återförening. Jag har ju fått lite extra status nu när jag är sveriges näst bästa pokerspelare. Om du vill kan vi vara kompisar om jag samlat på mig nog med meriter för att platsa i din lilla elitgrupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 Vad säger att du skulle kunna bli duktig ens om du ville? Nu är du där igen. Förstår att det känns jobbigt att jag inte vill underkasta mig din livsåskådning. Men ok, jag vänder på frågan. Varför skulle jag INTE kunna bli duktig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 söt liten pojke... men inget jag behöver oroa mig för ska stjäla iväg flickvännen precis.. lite för gullig för henne. nåja, kan inte dawwe posta hans återfall nu innan tidsfristen e över och att han har backat ett par inköp så pöbeln (ROME) får vatten på sin kvarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 Och ja, jag är en ex-csspelare med det namnet ja. Var väl rätt välbekant med hela eliten där (och känner merparten av den fortfarande), men lika hatad av forumpöbeln som här, dock för att jag till skillnad från resten av alla drägg faktiskt kunde skriva hyffsat korrekt svenska och uppenbarligen inte på grund av närvaro eller frånvaro av pokerkunskaper. Jag är helt övertygad om att anledningen till att folk tycker illa om dig har med din grammatik att göra. Finns inget värre än bra skribenter! Kom på en vild tanke här. Det skulle inte kunna vara så att folk ogillar dig pga nån annan anledning.. låt säga... din attityd? Eller nej, vad säger jag.. Jag antar att du kommer försvinna från pf nu igen ganska snart, så jag önskar dig lycka till med pokern. Inte för att du behöver det dock; du har ju så många amerikanska grinder-vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ricba640 Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 med betoning på "liten POJKE"........ seriöst....brukar läsa denna dagbok i det tysta....tycker den e kul o läsa....så snälla ge er........ Go davve!!! //Richard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 Nebbis: Varför spelar du inte poker själv och tjänar $$$ istället för att hjälpa folk på 2+2 ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Narkissoz Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 Nebbis: Varför spelar du inte poker själv och tjänar $$$ istället för att hjälpa folk på 2+2 ??? Det kan vara utvecklande att hjälpa andra, eftersom man då måste fundera över hur man själv tänker i vissa situationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 Det kan vara utvecklande att hjälpa andra, eftersom man då måste fundera över hur man själv tänker i vissa situationer. Jasså han spelar poker, fick för mig att han inte gjorde det. Då hade jag fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts