mrdawwe Postad 9 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2006 Bra jobbat mannen!! Thank you mate! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 9 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2006 dawwe kör alltså sviten pc... när du bustat så kan du ju sätta dig på cg borden så man får lira mot dig i egen hög person Japp. Hur vet man att du e du då? Hmm Sviten pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2006 Blev ca 40 Sngs. +$500. Nu sova. God natt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Japp. Hur vet man att du e du då?Hmm Sviten pc? Sviten pokerchampionship...hmm man kanske skulle ta sig dit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2006 Japp. Hur vet man att du e du då?Hmm Sviten pc? Sviten pokerchampionship...hmm man kanske skulle ta sig dit Ah ok, det är så den heter. Klart du ska så man får se dig. Missade dig ju på Sm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2006 Ligger över Average efter en timms spel i $200k:n på Party efter 3 klonkade hålstegar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 11 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2006 Ingen höjdare igår. -$2000 på $100sngs och några turneringar. Reggade mig till Sm på Nordicbet på torsdag. Gillar att man kan oddsa men lite synd att man bara kan oddsa på sig själv om man deltar. Bra värde på en hel del folk på listan annars. MKT bra värde. 1000 ggr pengarna på vissa spelare som man ser ligga i toppen på turneringar dagligen, exempelvis Telefonkiosk som jag antar att många känner till som en duktig turneringsspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Ingen höjdare igår. -$2000 på $100sngs och några turneringar.Reggade mig till Sm på Nordicbet på torsdag. Gillar att man kan oddsa men lite synd att man bara kan oddsa på sig själv om man deltar. Bra värde på en hel del folk på listan annars. MKT bra värde. 1000 ggr pengarna på vissa spelare som man ser ligga i toppen på turneringar dagligen, exempelvis Telefonkiosk som jag antar att många känner till som en duktig turneringsspelare. 700 är det ju på Telefonkiosk. Men fortfarande rätt bra. Hoppas det dyker upp mer namn som de inte har så stor koll på. Rätt skönt att de satt så lågt på Moonkenny i alla fall. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oggeking Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Ingen höjdare igår. -$2000 på $100sngs och några turneringar.Reggade mig till Sm på Nordicbet på torsdag. Gillar att man kan oddsa men lite synd att man bara kan oddsa på sig själv om man deltar. Bra värde på en hel del folk på listan annars. MKT bra värde. 1000 ggr pengarna på vissa spelare som man ser ligga i toppen på turneringar dagligen, exempelvis Telefonkiosk som jag antar att många känner till som en duktig turneringsspelare. 700 är det ju på Telefonkiosk. Men fortfarande rätt bra. Hoppas det dyker upp mer namn som de inte har så stor koll på. Rätt skönt att de satt så lågt på Moonkenny i alla fall. :] Det var 1000 först, troligtvis många spel på det oddset så de sänkte det snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Japp. Hur vet man att du e du då?Hmm Sviten pc? Sviten pokerchampionship...hmm man kanske skulle ta sig dit Ah ok, det är så den heter. Klart du ska så man får se dig. Missade dig ju på Sm jo men det är ju 1k big money på ladbrokes samma dag å det blir nog lite mer pengar där om man nu skulle dinga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Gillar att man kan oddsa men lite synd att man bara kan oddsa på sig själv om man deltar. lite kul va de allt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Ingen höjdare igår. -$2000 på $100sngs och några turneringar.Reggade mig till Sm på Nordicbet på torsdag. Gillar att man kan oddsa men lite synd att man bara kan oddsa på sig själv om man deltar. Bra värde på en hel del folk på listan annars. MKT bra värde. 1000 ggr pengarna på vissa spelare som man ser ligga i toppen på turneringar dagligen, exempelvis Telefonkiosk som jag antar att många känner till som en duktig turneringsspelare. 700 är det ju på Telefonkiosk. Men fortfarande rätt bra. Hoppas det dyker upp mer namn som de inte har så stor koll på. Rätt skönt att de satt så lågt på Moonkenny i alla fall. :] Det var 1000 först, troligtvis många spel på det oddset så de sänkte det snabbt. Fan att man missa det då. Antar att många spelat på Moonkenny då med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2006 Japp. Hur vet man att du e du då?Hmm Sviten pc? Sviten pokerchampionship...hmm man kanske skulle ta sig dit Ah ok, det är så den heter. Klart du ska så man får se dig. Missade dig ju på Sm jo men det är ju 1k big money på ladbrokes samma dag å det blir nog lite mer pengar där om man nu skulle dinga Vore kul att se dig men sparar du lite värde åt mig gör det ju inget. Jag har inte direkt rulle för en $1000turnering på nätet. När jag spelar live (blir så sällan) så räknar jag inte ut vad den får kostar rullemässigt utan jag ser det mer som ett nöje ist. Sen, klonkar jag så¨klonkar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2006 Gillar att man kan oddsa men lite synd att man bara kan oddsa på sig själv om man deltar. lite kul va de allt Eller hur! Hur går det föresten på $100Sngsen på Party. Har sett dig där en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2006 Backade $700 igår. Idag blir det massor av turneringar blandat med Sngs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2006 Operation vända på dygn pågår just nu. Började kvällen illa och låg som mest back $2000 men vände det nu på morgonen och ligger för närvarande + $2400. Var tvungen att sätta in mina "pokerstarspengar" $1000 för att klara av att vända på det. Har lirat mest $200Sngs. (Inte slut än.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Gillar att man kan oddsa men lite synd att man bara kan oddsa på sig själv om man deltar. lite kul va de allt Eller hur! Hur går det föresten på $100Sngsen på Party. Har sett dig där en del. ROI på 12% efter ca 1600 SnG's. Nejdu, har inte spelar mkt, gillar inte direkt SnG, kan dock vara bra att tilta av sig på. Man kommer som vanligt på tilt efter en "stor" turre klonk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Alltså inte en ENDA $200Sng innan $20000. Har lirat mest $200Sngs. Hoppas du har spelat in pengar under dessa dagar så du hade över 20,000$ i BR? Bra jobbat att vända på backet hur som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2006 Alltså inte en ENDA $200Sng innan $20000. Har lirat mest $200Sngs. Hoppas du har spelat in pengar under dessa dagar så du hade över 20,000$ i BR? Bra jobbat att vända på backet hur som helst. Måste du ha sån stenkoll på mig. Tog så lång tid innan jag hann upp till $20k så jag började lite tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2006 Gillar att man kan oddsa men lite synd att man bara kan oddsa på sig själv om man deltar. lite kul va de allt Eller hur! Hur går det föresten på $100Sngsen på Party. Har sett dig där en del. ROI på 12% efter ca 1600 SnG's. Nejdu, har inte spelar mkt, gillar inte direkt SnG, kan dock vara bra att tilta av sig på. Man kommer som vanligt på tilt efter en "stor" turre klonk Okej, jo det kan det ju vara. Vad har du klonkat då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Gillar att man kan oddsa men lite synd att man bara kan oddsa på sig själv om man deltar. lite kul va de allt Eller hur! Hur går det föresten på $100Sngsen på Party. Har sett dig där en del. ROI på 12% efter ca 1600 SnG's. Nejdu, har inte spelar mkt, gillar inte direkt SnG, kan dock vara bra att tilta av sig på. Man kommer som vanligt på tilt efter en "stor" turre klonk Okej, jo det kan det ju vara. Vad har du klonkat då? Vann Tain's 25k garre i söndags. 7k$ gav de. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2006 DE E NAJS! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2006 Ska dra igång grinden nu ett par timmar kanske efter en paus på ca 5h. Sen soooova. Man är lite halvtrött men hur ska man inte kunna hitta plusset? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 tack tack, lycka till med grinden. Själv tar man ett break på 2 dagar innan SM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2006 Tackar! Är det föresten bra värde på Tain? Mkt action på högre Sngs/bra turneringar? Och har dom skärpt serverproblemen (kanske var längesen). Lycka till på SM imorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts