DaPine87 Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 sen dawwe så får du tänka på att man lär inte kunna lira SnGs i thailand så mycket om vi inte får bra uppkoppling lite drygt att bli disconectad direkt när man smällt upp 9 st Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2006 Tro mig. Finns inget mer tiltande än sngs... Håller med. Är sjuuukt fint värde i SnGs men är också sjuuukt psykiskt jobbigt.. Är väl skillnad från person till person. Det jag tiltar mest på är nog Mtts. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2006 sen dawwe så får du tänka på att man lär inte kunna lira SnGs i thailand så mycket om vi inte får bra uppkoppling lite drygt att bli disconectad direkt när man smällt upp 9 st Det ligger det nånting i iofs. Måste funderas på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 2 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2006 Slutade på ca +$1300 efter dagens ca 50 Sngs/turrar Fick även in större delen av rakebacken idag: $5530 BR: $11100Prima+$1300Party Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Solidify Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 SnGs är ju bra för tiltkontroll på så vis att det i princip är omöjligt att tilta och sen kunna försvara sitt spel med att det var "bra spelat ändå och han var en fisk". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 2 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2006 SnGs är ju bra för tiltkontroll på så vis att det i princip är omöjligt att tilta och sen kunna försvara sitt spel med att det var "bra spelat ändå och han var en fisk". Det är helt sant. Jag tiltar fasiken inte mkt på SnGs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannyM_ Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Riktigt nice Dawwe, Detta ser stabilt ut Ge dock [censored] i 200$ sng tills du har större rulle. Det ser bra ut! Hmm Censored? Vad menas? "Ge dock fan i 200$ sng tills du har större rulle" skulle jag tro => Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannyM_ Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Riktigt nice Dawwe, Detta ser stabilt ut Ge dock [censored] i 200$ sng tills du har större rulle. Det ser bra ut! Hmm Censored? Vad menas? "Ge dock fan i 200$ sng tills du har större rulle " => Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2006 Älskar SnGs på Prima! Än sålänge pluss $1100 ikväll och det är långt ifrån slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 Älskar SnGs på Prima! Än sålänge pluss $1100 ikväll och det är långt ifrån slut. undrar om man skulle komma in o lira så du får dela med dig lite av fisken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 Förresten, just nu är det en 100$ igång och en till håller på o fyller upp, är det alltid så dålig action på 100$? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2006 Det är ingen dum ide kan jag lova. Nej så dåligt är det inte hela tiden. Stundvis. Ligger just nu 1:a i $100-turren på party $15000garantin med 21 spelare kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 Det är ingen dum ide kan jag lova. Nej så dåligt är det inte hela tiden. Stundvis.Ligger just nu 1:a i $100-turren på party $15000garantin med 21 spelare kvar. Uppdatera, pallar inte ladda ner party nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 17 kvar han är Chipleader med 94k tvåan har 65k, blinds 800/1600 ante 50 medelstack är 30k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fulpetson Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 Dawwe 89 2:an 77 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 lycka till med turren dawwe... "Bring the baby home" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 kejan. vilken miniraise-fisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2006 Slutade på 6:e plats ($1030) och plussade $1400 för dagen. Åkte på AA som shortstack med KJs . Jaja nöjd med dagsresultatet iaf. Backade en hel del på några $200-sngs på party efter senaste "dags-resultats-postningen". BR $12400+$1400 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 Riktigt nice Dawwe, Detta ser stabilt ut Ge dock [censored] i 200$ sng tills du har större rulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 kejan. vilken miniraise-fisk... Låter nog som du spelat mot min flickvän... Hon miniraisar mkt postflop om det är det du menar... Fisk det är vi båda jag och min kärring!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 kejan. vilken miniraise-fisk... Låter nog som du spelat mot min flickvän... Hon miniraisar mkt postflop om det är det du menar... Fisk det är vi båda jag och min kärring!! Låter du flickvännen spela 5/10? Det är inget att skämmas för om det var du. Jag skulle inte döma dig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2006 Riktigt nice Dawwe, Detta ser stabilt ut Ge dock [censored] i 200$ sng tills du har större rulle. Det ser bra ut! Hmm Censored? Vad menas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 kejan. vilken miniraise-fisk... Låter nog som du spelat mot min flickvän... Hon miniraisar mkt postflop om det är det du menar... Fisk det är vi båda jag och min kärring!! Låter du flickvännen spela 5/10? Det är inget att skämmas för om det var du. Jag skulle inte döma dig =) hehe nej då var det jag, kärringen lirar NL1-2 till 2-4... Var det på prima och vad heter du där?? Miniraise... hmm när/var/hur?? .... Klart man minirasisar lite postflop i vissa fall... Snälla döm mig inte.. /FISK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 Riktigt nice Dawwe, Detta ser stabilt ut Ge dock [censored] i 200$ sng tills du har större rulle. Det ser bra ut! Hmm Censored? Vad menas? censored= fan:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2006 Riktigt nice Dawwe, Detta ser stabilt ut Ge dock [censored] i 200$ sng tills du har större rulle. Det ser bra ut! Hmm Censored? Vad menas? censored= fan:) Var nyvaken när jag svarade och kunde inte fatta. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts