geten1 Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Insta-ship video av Dawwe gogogogogogogogo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 9 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Såg att du satt med ca 60k stack på ngt HU bord, resten gick åt helvete lr? Japp, prima gick helt ok medans jag tiltade loss orentligt på Ipoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Japp, prima gick helt ok medans jag tiltade loss orentligt på Ipoker. Trist, såg på highstakesDB att du va typ 25k$+ på prima har jag för mig, var det stor skillnad på Ipokers -? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 9 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Trist, såg på highstakesDB att du va typ 25k$+ på prima har jag för mig, var det stor skillnad på Ipokers -? Jo det var en betydande skillnad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 10 Juni , 2008 Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 Hur ser det ut för dagen nu dawwe? railar lite på Betfair 50/100 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 10 Juni , 2008 Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 Kollade också precis förbi Betfair. Jag kanske inte har hängt med speciellt bra i denna blogg men vem är du egentligen, mrdawwe eller MrdawweTILT? Och vem fan är kopian? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomSelleck Postad 11 Juni , 2008 Rapport Share Postad 11 Juni , 2008 Fina stackar på ipoker... Som vanligt önskar jag dig all lycka i världen. Jag imponeras av hur du lyckas få folk på sån rasande ånga. Såg just att du fick drunkattica att stoppa in degen med holken. GJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 11 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2008 Tack ska ni ha! Har suttit och grindat tills nu, ca 12 timmar i sträck Helt otroligt fick jag ändå ett mkt bra dagsresultat. Jag är MrdawweTILT på Betfair och Mrdawwe vill inte tala om vem han är men han spelar bra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 11 Juni , 2008 Rapport Share Postad 11 Juni , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granath Postad 11 Juni , 2008 Rapport Share Postad 11 Juni , 2008 All in preflopp med 13k$ med 96 och set är ett faktum... Kul att raila när det sitter. Slutade sessionen plus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 11 Juni , 2008 Rapport Share Postad 11 Juni , 2008 Tack ska ni ha! Har suttit och grindat tills nu, ca 12 timmar i sträck Helt otroligt fick jag ändå ett mkt bra dagsresultat. Jag är MrdawweTILT på Betfair och Mrdawwe vill inte tala om vem han är men han spelar bra iaf. Låter väl som ett plus om du frågar mig. Vore tragiskt om "ett mkt bra dagsresultat" skulle innebära nånting annat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 All in preflopp med 13k$ med 96 och set är ett faktum...Kul att raila när det sitter. Slutade sessionen plus? $11,5k var det faktiskt:-P Potten landade på $23k inte trodde jag att han skulle syna sig allin med A8, fick en smärre shock. Sessionen slutade på ett fint plus. Har nyss vänt på dygnet och var vaken hale natten och dagen igår. Under den tiden jag var vaken drog jag in mitt näst bästa "dagsresultat" någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyKlonk Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 najs att de går bra för dig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johnny Blade Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 $11,5k var det faktiskt:-P Potten landade på $23k inte trodde jag att han skulle syna sig allin med A8, fick en smärre shock.Sessionen slutade på ett fint plus. Har nyss vänt på dygnet och var vaken hale natten och dagen igår. Under den tiden jag var vaken drog jag in mitt näst bästa "dagsresultat" någonsin. Kul att det går bra som sagt! Och näst bästa dagsresultatet någonsin, det måste vara saftigt mycket pengar då. Är du ekonomiskt oberoende än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 $11,5k var det faktiskt:-P Potten landade på $23k inte trodde jag att han skulle syna sig allin med A8, fick en smärre shock.Sessionen slutade på ett fint plus. Har nyss vänt på dygnet och var vaken hale natten och dagen igår. Under den tiden jag var vaken drog jag in mitt näst bästa "dagsresultat" någonsin. Grattis!! Hur gick det när du inte var vaken då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stonethailand Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Du spelade sjukligt jävla bra HU igår på prima vad jag kunde se. Lycka till dawwe, kul att du är igång igen på riktigt! (nöten att ha ett dawwebord uppe samtidigt som NL50 grind) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Grattis!! Hur gick det när du inte var vaken då? Inga mardrömmar iaf. Uttryckte mig lite lustigt tror jag, trööött. Legat i sängen 18 timmar tror jag, tänkte vända på dygnet, gick ju sådär men ändå skönt att sova lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Kul att det går bra som sagt! Och näst bästa dagsresultatet någonsin, det måste vara saftigt mycket pengar då. Är du ekonomiskt oberoende än? Vet inte vilken summa som skulle göra mig ekonomiskt oberoende men nej det är jag inte än, undrar om man nånsin blir det eller alltid kommer att vilja jobba in mer. Har en bit kvar till ATH (all time high) bankrullemässigt men känner mig starkare än nånsin nu. Känner att det är mindre varians inblandat i den här rushen än tidigare. Jag har t.ex. blivit bättre på att lägga ner vid tiltat läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Du spelade sjukligt jävla bra HU igår på prima vad jag kunde se. Lycka till dawwe, kul att du är igång igen på riktigt! (nöten att ha ett dawwebord uppe samtidigt som NL50 grind) Ty! Blivit mest på Ipoker sista tiden (kanske 90% HU sista 3 veckorna). Kommer antagligen fortsätta så då jag tror det är som mest luktrativt som det så fint heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Grattis! Du har inte hittat rekordpotten än? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Ty! Blivit mest på Ipoker sista tiden (kanske 90% HU sista 3 veckorna). Kommer antagligen fortsätta så då jag tror det är som mest luktrativt som det så fint heter. Lukurativt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Härligt att se att du ångar på lukrativt väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Lol ja, fint att typoa in ett extra u när jag själv ska agera språkpolis :F Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergmannen Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Har du läst mycket böcker/artiklar osv om HU-spel (vilka i så fall?) eller är du självlärd? Grattis till de fina resultaten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pecks Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 mrdawwe, hur går det med camtasia och filmandet av en session? Vad blir det isåfall HU eller 6max? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts