mrdawwe Postad 13 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2008 Mest party och även lite prima.. bara några inköp men det blir mkt på 25/50 Citera
granath Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Mest party och även lite prima.. bara några inköp men det blir mkt på 25/50 Berätta mer. Citera
wheelinho Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Mest party och även lite prima.. bara några inköp men det blir mkt på 25/50 how much? np wp Citera
mrdawwe Postad 13 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2008 Usch vilken rusch! nämner inga summor men fortsätter det såhär en vecka har jag jätterulle för NL5k Citera
ulaf Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Bra dawwe! edit: ritade en teckning men det funkade inte... =( Citera
protte Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Jättenice dawe! Men du lever farligt det vet du väl.Med din diciplin måste du vara nära gula många gånger . Iaf stort lycka till nu och hoppas variationen är med dig så du hinner få en fin rulle innan det vänder . gl Citera
Babyboi Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 E de stars som gäller när de e turneringar? GL Citera
mrdawwe Postad 13 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2008 E de stars som gäller när de e turneringar? GL Ja främst och FTT, sen är det ju många andra sajter men som har mindre utbud, Citera
mrdawwe Postad 13 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2008 Tytyty! Behöver ingen disciplin när jag vinner varenda coinflip Tog nyss en session till och ruschen fortsätter. Inte jättelångt ifrån rekorddag för mig. Den tillhör lätt top5 iaf. Mat nu. Jag borde ju spela mera egentligen nu när det går som det gör men får se. Är rätt trötter. Citera
stackbrat Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 mtp hur din rulle lekt berg och dalbana på senaste kan det ju vara skönt o booka en top5 dag också. Även om man vill rida ut rushen. Citera
Deader Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Vart spelar du och vad nickar du? Har inget att göra så lite rejlande vore inte helt fel Citera
wefwefewf Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Vart spelar du och vad nickar du? Har inget att göra så lite rejlande vore inte helt fel Haha, tönt. /Varning för milt personangrepp /Juggler79 Citera
starsonmars Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Snyggt där med 79o! Du spelade ju verkligen ut honom totalt Du får gärna berätta hur du tänkte där för övrigt, folk som mig förstår inte såna spel, NL2K verkar vara avancerat Citera
wheelinho Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Snyggt där med 79o! Du spelade ju verkligen ut honom totalt Du får gärna berätta hur du tänkte där för övrigt, folk som mig förstår inte såna spel, NL2K verkar vara avancerat Va hyffsat standard från dawwes sida, han bluffar med typ 1 out o drar ut Citera
Sprattelgubbe Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Haha, tönt. Det var ju en bra start, första inlägget och kallar någon tönt. Bara för att han inte råkar veta nicket....... Lycka till. Citera
starsonmars Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Va hyffsat standard från dawwes sida, han bluffar med typ 1 out o drar ut Att bluffa med 1 out ser jag inget fel i, men att bluffsyna liksom, whats up with that? Citera
mrdawwe Postad 13 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2008 Vart spelar du och vad nickar du? Har inget att göra så lite rejlande vore inte helt fel Avlslutade precis, tappade marginellt men kände att jag är för trött för att spela så sova blir det nu.. Nickar annars Mrdavve på Party (Mrdawwe prima) Citera
mrdawwe Postad 13 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2008 mtp hur din rulle lekt berg och dalbana på senaste kan det ju vara skönt o booka en top5 dag också. Även om man vill rida ut rushen. Jag bookar den härmed. Citera
mrdawwe Postad 13 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2008 Torskade varenda coinflip och icke coinflip på primas enda bord jag körde så jag synade och hoppades på att ha outs med stegochfärgdraget även om jag inte visste om jag hade outs. Så var det med det. Hade många 25/50-bord uppe samtidigt så det kändes rätt lite vid tillfället. Ett exempel på tilt gott folk. Citera
Deader Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Haha, tönt. Vad har jag nu gjort? Otrevliga jävla internethårding Citera
mrdawwe Postad 14 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2008 Den här dagen tillhör en av mina top5 backdagar än så länge. Har nu tappat hälften av mina 2 senaste dagars rush. Citera
fiddski Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 surt som fan, kanske dax att hitta på nåt annat i några dagar? Citera
mrdawwe Postad 14 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2008 Borde kunna va en ide. Tog iaf en liten session nu och tog tillbaka en fin del av kakan. Det är planerat att åka till Sverige den 2 april (min halvårsbiljett går ut då) men så kom jag på att det är ju rätt skönt här så stannar nog en månad extra faktiskt. Nu när det gått så bra har jag ju råd med ny biljett. Citera
Recommended Posts