Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.

Recommended Posts

Postad

Jättenice dawe!

Men du lever farligt det vet du väl.Med din diciplin måste du vara nära gula många gånger :o.

Iaf stort lycka till nu och hoppas variationen är med dig så du hinner få en fin rulle innan det vänder :).

gl

Postad

Tytyty! Behöver ingen disciplin när jag vinner varenda coinflip ;)

Tog nyss en session till och ruschen fortsätter. Inte jättelångt ifrån rekorddag för mig. Den tillhör lätt top5 iaf. Mat nu. Jag borde ju spela mera egentligen nu när det går som det gör men får se. Är rätt trötter.

Postad
Snyggt där med 79o! Du spelade ju verkligen ut honom totalt :-) Du får gärna berätta hur du tänkte där för övrigt, folk som mig förstår inte såna spel, NL2K verkar vara avancerat :-D

Va hyffsat standard från dawwes sida, han bluffar med typ 1 out o drar ut :-)

Postad
Vart spelar du och vad nickar du? Har inget att göra så lite rejlande vore inte helt fel

Avlslutade precis, tappade marginellt men kände att jag är för trött för att spela så sova blir det nu..

Nickar annars Mrdavve på Party (Mrdawwe prima)

Postad

Torskade varenda coinflip och icke coinflip på primas enda bord jag körde så jag synade och hoppades på att ha outs med stegochfärgdraget även om jag inte visste om jag hade outs. Så var det med det. Hade många 25/50-bord uppe samtidigt så det kändes rätt lite vid tillfället. Ett exempel på tilt gott folk.

Postad

Borde kunna va en ide.

Tog iaf en liten session nu och tog tillbaka en fin del av kakan.

Det är planerat att åka till Sverige den 2 april (min halvårsbiljett går ut då) men så kom jag på att det är ju rätt skönt här så stannar nog en månad extra faktiskt. Nu när det gått så bra har jag ju råd med ny biljett. :-P