mrdawwe Postad 28 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 Går rätt tungt för tillfället! Skottar NL2k utan 60 inköp.. blivit lite för mkt dåligt spel tyvärr men jag kämpar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limpan Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 Går rätt tungt för tillfället! Skottar NL2k utan 60 inköp.. blivit lite för mkt dåligt spel tyvärr men jag kämpar på. vilken sajt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 alltså din table selection... A2M:s grafer för iår: spela inte mot honom... om du ska spela så se iaf hans NL10k HU-videos först så du får lite koll på hur han spelar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 Inget skämt förstås, men jag förstår självklart om du sitter fast hos någon annan operatör. Maila mig på vip@tellpoker.com om du vill. Hälsa Dustinz om du hör av honom! Vänligen Mathias Varför ge bort till dem som inte behöver pengarna? Ge dem till behövande istället, som tex jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 spela inte mot honom... om du ska spela så se iaf hans NL10k HU-videos först så du får lite koll på hur han spelar... Och dem hittar man vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 Och dem hittar man vart? han heter cottonseed på stoxpoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 han heter cottonseed på stoxpoker. ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
conny Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 _A2M är läskig, utan tvekan vassat på prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 _A2M är läskig, utan tvekan vassat på prima. hans resultat är sjuka, nog den som är mest plus på prima iår. men tycker han har en del grova tankefel i sina resonemang och han är inte i klass med PA, larz, cts etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 28 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 Min graf är inte rolig alltså.. Nu måste jag ner och börja om på NL600 igen. Ingen disciplin finns för tillfället, gällande cashgame, stoploss, tableselection, pos, handstyrka.. Har därför tappat halv rullen nu på 4 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 28 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 Hur hittar man den videon Heltok föresten? Ser intressant ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 Min graf är inte rolig alltså.. Nu måste jag ner och börja om på NL600 igen. Ingen disciplin finns för tillfället, gällande cashgame, stoploss, tableselection, pos, handstyrka.. Har därför tappat halv rullen nu på 4 dagar. spela NL2K hu mot A2M är bara idioti. varför är du så elak mot dig själv? videon finns på stoxpoker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 spela NL2K hu mot A2M är bara idioti. varför är du så elak mot dig själv? videon finns på stoxpoker.com tack för tipset! Nu fattas bara popcornz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 När man gillar ass to mouth, vad kan gå fel?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 När man gillar ass to mouth, vad kan gå fel?! Tänderna blir bruna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 ok, han är en duktig spelare den där cotton seed, men jag är ändå glad jag inte är han.. lejdare karl får man leta ett bra tag efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 "nininchal, i think the reason youd rather be a 1/2 grinder instead of a named player on the verge of bustoing is because you have a life away from poker. i would make the contention that most famous players dont have a life away from poker. poker is their life. this kind of trait is one of the dominating reasons why people succeed in their ambitions, and its also one of the dominating reasons why poker players often end up broke. they make their ambitions their life. when being the best at poker is your aspiration, it can become quite easy to move up before youre ready to, because you want to get there so bad. its why people play underrolled and its why people refuse to move down. they want to progress, and to them, thats almost more important than the money. afterall, the word security to these players doesnt hold the weight that it may to you. they may have never had a job and plan to never have one in the future. they dont know what its like to not be able to pay their bills. paying their bills has never been an issue because they make so much more than their monthly nut. because of this, their objective in poker isnt to make ends meet, its to climb new heights." Läste det där i en 2+2-tråd. Läsvärt för dig dawwe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 hur går d dawwe? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Jag har lirat turneringar hela kvällen och det har gått riiiktigt kallt. Är fortf. kvar i Sunday million och Ipokers $2M-garanti men inga imponerande stackar direkt. Åtekommer om det blir mer intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Lite bättre stackar nu iaf.. 169a av 483 kvarvarande i 2millegarantin och strax över averarage i sunday million med 2000 kvar ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ninjagrisen Postad 3 Mars , 2008 Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 nick? Vill raila:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Ute ur Million efte AK vs KK och A8 vs A2.. blir sjukt trött på detta Nick på Ipoker: Degdegdeg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Ute som en fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 3 Mars , 2008 Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Surt att åka ut mot pocket fyror Fast ganska strongt ifrån honom att syna med den handen, eller en ren chansning kan nog många tycka. Fast han hade ändå ett litet övertag preeflop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Playboy Postad 3 Mars , 2008 Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Fin stack på $1000-bordet. Dags att sova snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts