Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Gomorron! Befinner mig just nu i Malaysia för första gången i mitt liv. Ska gå och äta frukost och sen till THAI-ambassaden och fixa nytt visum. Jag kan berätta att dom har världens godaste kebabrestaurang här. Det är det enda nya jag har upplevt här än så länge. :twisted: Kom igår och åker tillbaka till Phuket imorn.

Pokern går trögt nuPluss några inköp i förrgår men back dubbelt så mkt igår. :/ Måste nu nöta lite till på NL1000. Jag har spelat dåligt helt enkelt och får skylla mig. Ska kolla lite mer på CRvideos som inspiration nu tänkte jag. Tar nog tag i grinden när jag är tillbaka från ambassaaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har suttit fast en tid nu. Inte lyckats kliva upp ordentligt på NL2000. Behöver plocka upp ca 20 inköp nu innan jag går upp igen. Då för att stanna såklart!

Siktar på innan helgens slut!

Ska ta en snabbsession nu innan jag måste hämta upp mitt visum på Thaiambassaden om 1 1/2 h.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vafan bara +9 inköp gick du på tomgång elle :)

 

HiHi..

 

Hämta visum går tydligen fort i Malaysia.. Jag hinner faktiskt ta en till grindsession innan jag lämnar landet om några timmar.

Lika bra att passa på också när man springer fort. ;-)

Time to find the grind so to speak, Party Ipoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lika lång session blev det och jag tappade nästan allt. :(

PE GE A dåligt spel.

 

Inga $ på prima för tillfället, det är därför mest..

 

Tjenare Dawwe,

 

Vi kanske kan fixa några $ på ditt TellPokerkonto om du vill köra lite Prima igen. 8-)

 

Vad behöver du för att det ska kännas värt att testa?

 

Vänligen

 

Mathias

VIP manager

TellPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...