Applefish Postad 18 Februari , 2008 Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 aja 9.5k är cirka 5 månaders slit för mig på mitt jobb:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 18 Februari , 2008 Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 19e plats - 9523$Överträffa förväntan med många hundra procent = jävla skit. Go turrespelare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 18 Februari , 2008 Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 $456.401.66 n1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edison Postad 18 Februari , 2008 Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 Överträffa förväntan med många hundra procent = jävla skit. Go turrespelare! Lika bra att ha extrem megatur när man ändå har jättemycket tur? Grattis dawwe! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mixen82 Postad 19 Februari , 2008 Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 HAHAHHA vafan??? den sidan hade ja inte ens sett! han sjöng sånger i telefonen till mitt ex o hon spelade in det..det enda jag visste om hans "sångkarriär"...men detta ..hahahah underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Tack ska ni ha Är såklart glad men men, som Edison sa... Aja, om man inte ger upp kommer klonken nån gång! Jag vet et. Dags att grinda lite nu, tack vara "lillklonken" igår är jag nära NL2k igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 20 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Gomorron! Befinner mig just nu i Malaysia för första gången i mitt liv. Ska gå och äta frukost och sen till THAI-ambassaden och fixa nytt visum. Jag kan berätta att dom har världens godaste kebabrestaurang här. Det är det enda nya jag har upplevt här än så länge. Kom igår och åker tillbaka till Phuket imorn. Pokern går trögt nuPluss några inköp i förrgår men back dubbelt så mkt igår. Måste nu nöta lite till på NL1000. Jag har spelat dåligt helt enkelt och får skylla mig. Ska kolla lite mer på CRvideos som inspiration nu tänkte jag. Tar nog tag i grinden när jag är tillbaka från ambassaaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 har du kommit på något bra sätt att casha ut playmoney? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 21 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 har du kommit på något bra sätt att casha ut playmoney? Hahaha nej har inte behövt det, bara torskar mot set hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 21 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Får väl hitta grinden nu då yo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 22 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Attitude is Everything! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uo Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Attitude is Everything! hur går pokern dawwe? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 22 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Har suttit fast en tid nu. Inte lyckats kliva upp ordentligt på NL2000. Behöver plocka upp ca 20 inköp nu innan jag går upp igen. Då för att stanna såklart! Siktar på innan helgens slut! Ska ta en snabbsession nu innan jag måste hämta upp mitt visum på Thaiambassaden om 1 1/2 h. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uo Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 okej! GL! blir det prima grind? och pp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klunken Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 haha fan va skön du e 20 inköp i helgen piece of cake Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 haha fan va skön du e 20 inköp i helgen piece of cake ja, spelar man 5k händer per dag o swingar 30 inköp hit o dit är det faktiskt helt möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 22 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Blev en riktigt trevlig grindsession på party och Ipoker.. Attityden ÄR faktistk allt. +9 inköp. 1 1/2 h Borde klara 10 till innan helgens slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klunken Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 vafan bara +9 inköp gick du på tomgång elle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 22 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 vafan bara +9 inköp gick du på tomgång elle HiHi.. Hämta visum går tydligen fort i Malaysia.. Jag hinner faktiskt ta en till grindsession innan jag lämnar landet om några timmar. Lika bra att passa på också när man springer fort. Time to find the grind so to speak, Party Ipoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Annars är det Prima och Party som gäller, ngt speciellt med 3/6-5/10 på Ipoker som lockar dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 22 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Lika lång session blev det och jag tappade nästan allt. PE GE A dåligt spel. Inga $ på prima för tillfället, det är därför mest.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
katten99 Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 mr dawwe - Är du inte i Thailand/Malaysia med din tjej? Vad tycker hon om att du spelar så pass mycket? Nöjd och glad så länge du plussar? Lycka till med grindandet, intressant dagbok att följa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Babyboi Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 borde väl nöja sig med få slappa i thailand utan att dra in en krona? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiggadLina Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 borde väl nöja sig med få slappa i thailand utan att dra in en krona? Tror hon är från Thailand va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrTellPoker Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Lika lång session blev det och jag tappade nästan allt. PE GE A dåligt spel. Inga $ på prima för tillfället, det är därför mest.. Tjenare Dawwe, Vi kanske kan fixa några $ på ditt TellPokerkonto om du vill köra lite Prima igen. Vad behöver du för att det ska kännas värt att testa? Vänligen Mathias VIP manager TellPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts