stackbrat Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 är du den där tomten från svenskaspel? Syftar du på Heltok? Helt-Ok på SvS är ngn helt annan iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 Syftar du på Heltok? Helt-Ok på SvS är ngn helt annan iaf. Det här är helt-ok. På fullt allvar: http://www.sheriff.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gulapa Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 Ja att personen suttit inne för att han skickat skarpladdade patroner, tillsammans med hatbrev till en radiodirektör för han inte spelade hans låtar gör att det inte är helt-ok. JA det är han som körde ett rapmedley på IDOL i typ 10min. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 Länk?:D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 Vart har ni fått denna fantastiska information om Helt-ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gulapa Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 Typ: http://tv4.se/player/idol/player.html?framed=1&pid=160405&itemId=&treeId=302401 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article481662.ab Hoppas verkligen att pokerforum har PUL som går att lita på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 jag fattar inte. blir jag trippellevlad eller vad händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 jag fattar inte. blir jag trippellevlad eller vad händer? Finns en spel-beroende fisk på svenska spel som nickar helt-ok, har är på riktigt killen i länkarna ovan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 Finns en spel-beroende fisk på svenska spel som nickar helt-ok, har är på riktigt killen i länkarna ovan... E de verkligen samma person på båda länkarna? Vilken nivå spelar/spelade personen på isf? Han lär ju lätt kunna tjäna en slant på låten från idol, skön ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 E de verkligen samma person på båda länkarna? Vilken nivå spelar/spelade personen på isf? Han lär ju lätt kunna tjäna en slant på låten från idol, skön ju! Har sett han på 25/50 & 50/100, ofta shortstack och alltid fiskig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 haha det här är för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gulapa Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 E de verkligen samma person på båda länkarna? Vilken nivå spelar/spelade personen på isf? Han lär ju lätt kunna tjäna en slant på låten från idol, skön ju! JA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 haha det här är för mycket . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattzon Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 Har hört att han har en hemsida där han lägger ut sin musik. Någon som kan adressen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 Har hört att han har en hemsida där han lägger ut sin musik.Någon som kan adressen? Det här är helt-ok. På fullt allvar: http://www.sheriff.se/ ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 Är du mr.dawwe på Ongame NL600? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiggadLina Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 Är du mr.dawwe på Ongame NL600? Nej, det är han inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lion32 Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 Helt-ok sitter på 5-10 på SvS med, loadar alltid 500 kr och väntar in en hand o går allin. Han siktar in sig på reggs o kallar dem för tightas och säger alltid samma visa: Din röv är så tight, inte ens en tandpetare skulle få plats. h Hehe, är rätt så roligt att sitta vid hans bord, då jag gular hannom i princip varge gång o sen får jag ta massa skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 Det här är helt-ok. På fullt allvar: http://www.sheriff.se/ jag kan intyga, han gav mig den länken när jag mötte honom:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 Helt-ok sitter på 5-10 på SvS med, loadar alltid 500 kr och väntar in en hand o går allin.Han siktar in sig på reggs o kallar dem för tightas och säger alltid samma visa: Din röv är så tight, inte ens en tandpetare skulle få plats. h Hehe, är rätt så roligt att sitta vid hans bord, då jag gular hannom i princip varge gång o sen får jag ta massa skit. Inte riktigt sant. Han brukar försöka spela poker men han gör verkligen donationer ibland, och är allmänt riktigt dålig. Han spelar 5/10 och över vad jag vet (Upp till 50/100 som nämnts på föregående sida), oftast shortstackad men de har hänt att han suttit med fullt inköp. Riktig pärla i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 18 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 Uräkta att jag inte skrivit på ett tag..Bara håller på och backar. är iaf. bra med i FTOPS main event med strax över 300 pers kvar av 5300.. $2M garanti Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 18 Februari , 2008 Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 wp sir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 18 Februari , 2008 Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 Jag hejar på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 18 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 Strax under average nu med 131 kvar Garanterad $2k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
casperfc Postad 18 Februari , 2008 Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 Hmm, vad heter du på ft? Hittar dig inte bland de 131.. Strax under average nu med 131 kvar Garanterad $2k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts