Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Hur underhållande det än än hoppas jag att du håller dig lite lugnare med skottandet denna gång :mrgreen:

 

Hur ser resten av Thailandstiden ut förresten? Enbart Phuket eller? Och när åker du tillbaka till Sverige? Kommer nog ner i slutet av Mars, tänkte också toffla ;)

 

Haha trevligt! Som det ser ut blir det Phuket resten av tiden men det går att ändra på. :-) Åker hem 2 april dom det ser ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dawwe se till att fixa en hållhake på dig så du inte skottar 25/50 igen. En vadslagning eller nåt som får dig att ligga lågt. Bläddra tillbaks till de inläggen du skrev efter förra "gulningen" och minns tillbaks till hur du mådde då.

 

En gång är ingen gång men två gånger är två gånger för mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åker bort i två veckor nu och förväntar mig en all time gulning när jag kommer tillbaka. Som vanligt så håller du inte ett skit din odisciplinerade fjant.

 

EDIT: inlägget varnat. /Appel

 

Jag minns den gamla goda tiden för ca 50 inlägg sedan, då du var vänlig i den här dagboken. Vad gjorde att du blev bitter helt plötsligt? Drog jag ut dig?

Är man odisciplinerad för att man är en fjant eller vad? hahahahaha puss

Vart åker du?

Alla hjärtans dag idag LAMM1, ett hjärta skickat till dig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dawwe se till att fixa en hållhake på dig så du inte skottar 25/50 igen. En vadslagning eller nåt som får dig att ligga lågt. Bläddra tillbaks till de inläggen du skrev efter förra "gulningen" och minns tillbaks till hur du mådde då.

 

En gång är ingen gång men två gånger är två gånger för mycket.

 

Yes vadslagning är på G :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klar för grind om en stund.. ska bara kolla lite på en CRvideo först för att få rätt motivation so to speak. Muddywater HU mot en annan CRmedlem.

Är nog igång på Party och prima om 20 min.

 

Har btw satt upp mina regler nu i en månad framåt. Alltså inget över NL2k ikväll.

 

Observera, jag har inte fuskat när jag gått upp på NL5k, jag har inte haft några regler så hur kan jag fuska? Men att ha knappt 30 inköp till NL5k är såklart lite lite om man säger så.. Därför gäller det nu att inte va en "odisciplinerad fjant". :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skit i vad alla säger Dawwe... Gör de du e bäst på,vilket är kötta kötta KÖTTAAAAAA!!!!

 

Gillade förövrigt en gammal kommentar från dig efter du monsterbackat en session "nu ska jag gå ut o sparka lite fotboll". Djupt imponerad att man kan va så lugn i stundens allvar.. Själv hade jag nog brytit av mina sista tangentbord,slagit sönder mina kaffekoppar o slitit mitt hår.

 

GL mannen,keep it up :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att slå vad är kul.

Det behöver inte handla om mycket pengar, det är prestige i att inte förlora.

Fast med folk som har mkt pengar så kanske det är strunt samma?

 

Ja, slå vad kan va kul men inte om man måste göra det för att inte vara spelberoende. Man måste vara väldigt fast om man känner att man inte kan hålla sig ifrån högre nivåer om man inte har något vad med nån kompis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, slå vad kan va kul men inte om man måste göra det för att inte vara spelberoende. Man måste vara väldigt fast om man känner att man inte kan hålla sig ifrån högre nivåer om man inte har något vad med nån kompis.

 

Men lätt för en massa hobby/småspelare att sitta och vara stöddiga. Jag kan lova dig att MINST 80% av alla forumiter som spelar högt (NL2+) Har nån form av spelberoende, och säkerligen har 75-80% av alla dessa tiltskottat/spelat för högt sett till rullen många gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...