gladdrkim Postad 10 Februari , 2008 Rapport Share Postad 10 Februari , 2008 Vet du hur mkt du betalar i rake på 1 månad som denna där du spelar extremt mkt? Eller ngn annan som vet på en höft hur mkt det blir? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 10 Februari , 2008 Rapport Share Postad 10 Februari , 2008 Vet du hur mkt du betalar i rake på 1 månad som denna där du spelar extremt mkt? Eller ngn annan som vet på en höft hur mkt det blir? förmodligen inte över $10k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 10 Februari , 2008 Rapport Share Postad 10 Februari , 2008 Förmodligen över $10k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 11 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Förmodligen över $10k. Låter väldigt rimligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 11 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Nu startas dagens grind! Party Poker & Primapoker ftw.. Ska plussa mer än igår! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Nu startas dagens grind! Party Poker & Primapoker ftw..Ska plussa mer än igår! GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 GL! Vilka bord sitter du vid pa Prima sa man kan raila lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
54321 Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 testa o spela in en video dawwe skulle va roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phew Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 testa o spela in en video dawweskulle va roligt Vadå testa? För att se om det är möjligt att spela in en video, jättegivande test. En lysande idé! För det är väl inte så enkelt att du vill att han ska göra det enbart för att du ska ha något att fördriva din tid med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solidus Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Nu startas dagens grind! Party Poker & Primapoker ftw..Ska plussa mer än igår! Hur noggrann är du med table selection nu när du kommer upp i nivå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Vadå testa? För att se om det är möjligt att spela in en video, jättegivande test. En lysande idé!För det är väl inte så enkelt att du vill att han ska göra det enbart för att du ska ha något att fördriva din tid med. Jag kan också tänka mig att se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 jag e i phuket nu btw hor av dig om du vill grinda! Gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
evilPTP Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Det går bra för Mrdawwe, han sitter med ca $43k, på 5 bord, på Party. GOGOGO... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limpanwe Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Det går bra för Mrdawwe, han sitter med ca $43k, på 5 bord, på Party. GOGOGO... aa jääävlar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Se om han kan sluta i tid den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Se om han kan sluta i tid den här gången. man ska sluta medans man ligger plus eller vad brukar mamma säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 I tid? Hela livet är ju ett enda långt pokerparti. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Dawwe vad har du för gränser på buyin på varje nivå måste ju var minst 50 med tanke på din spelstil?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 I tid? Hela livet är ju ett enda långt pokerparti. Precis, poker är ett marathonlopp, inte ett sprinterlopp!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 11 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Hur noggrann är du med table selection nu när du kommer upp i nivå? Jag är lite mer noggrann men inte mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 11 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Vågar nog inte göra en video.. skulle bli totalsågad Plussade några inköp till slut vilket jag är väldigt nöjd med med tanke på mitt inte allför bra spel. Är sjukt trött nu och om en halvtimme ska vi ut på en båttur till Phi Phi Island.. Heldag Har inte sovit alls inatt. Men det hinns nog med i framtiden.. Nu frukost. gg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 12 Februari , 2008 Rapport Share Postad 12 Februari , 2008 Vågar nog inte göra en video.. skulle bli totalsågad ja det hade ju varit trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rUbb Postad 12 Februari , 2008 Rapport Share Postad 12 Februari , 2008 Precis, poker är ett marathonlopp, inte ett sprinterlopp!!! shippa en autograf pls! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2008 ja det hade ju varit trist. Med tanke på att jag redan är det eller är jag bara för trött för att fatta? Har hunnit sova ett 1-2 timmar på båten. Är rätt slut men kan ju inte gå och lägga mig nu kl. 19. Så det blir faktiskt ett par timmars grind i samband med väntan på en hemkörning från McDonalds. BIGMAC! Sätter väl igång lite smått helt enkelt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 12 Februari , 2008 Rapport Share Postad 12 Februari , 2008 Med tanke på att jag redan är det eller vad? bli totalsågad är nog det nyttigaste man kan göra för pokerkarriären OM man klarar sig från att gå in i denial. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts