RiggadLina Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Dawwe, hade du inte haft flickvän och varit homo så skulle jag vilja ligga med dig! Kyss Citera
_mowmow Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 God jul! Kanske ses ikväll beroende på hur jag mår, har lite feber och skit . Citera
Mecklenburgare Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Lol .. sitter o reciterar stats på din MSN =) Får jag ta på dig? God jul dawwe Citera
jaroiten Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Ja ja, du har dawwe på msn, kan du hålla käften nu?Om du frågar snällt så kanske du också får dawwes msn. Citera
sorkenkk Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Om du frågar snällt så kanske du också får dawwes msn. Japp, jag är avundsjuk. Hur visste du? Citera
jack_the_dipper Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Seriöst barn, lägg ner? Har ni inte fått några julklappar ännu eller vad är det frågan om? Valpar... Fråga mamma nu sorken så kanske du kan få en liten julklapp. Fast å andra sidan så har du ju inte varit särskilt snäll så förvänta dig ingenting! Citera
boman Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 rofl jtd. aja, är väl din dag idag. Citera
sorkenkk Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Seriöst barn, lägg ner? Har ni inte fått några julklappar ännu eller vad är det frågan om? Valpar... Fråga mamma nu sorken så kanske du kan få en liten julklapp. Fast å andra sidan så har du ju inte varit särskilt snäll så förvänta dig ingenting! Kom precis på vem du är, gissa om jag skrattade, rofl. God jul! Citera
mrdawwe Postad 24 December , 2007 Författare Rapport Postad 24 December , 2007 Hahahah jasså det säger ni :) God jul god jul! +$4772 NÄSTAN 5 inköp! Känner mig som en vinnare! WOW Nu ska jag på julbord och sen helkväll ute, känner mig full redan. Citera
ManOuchi Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Ja ja, du har dawwe på msn, kan du hålla käften nu? Är man grym om man har det? Citera
shipitholla85 Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Är man grym om man har det? JA. Citera
trixxan Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 mrdawwe, undrar en sak angående pokerspelandet i thailand. är inte det ganska förbjudet där nere? har hört talas om de iallafall Citera
Juggler Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 Rensat lite OT-tjafs. De inblandade vet vilka de är. Lägg ner. God fortsättning nu. Citera
BerraFilur Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 mrdawwe, undrar en sak angående pokerspelandet i thailand. är inte det ganska förbjudet där nere? har hört talas om de iallafall Det är förbjudet i thailand men det är även förbjudet att köra för fort i sverige, hört att det finns dom som gör det ändå Citera
sorkenkk Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 Det är förbjudet i thailand men det är även förbjudet att köra för fort i sverige, hört att det finns dom som gör det ändå Enligt rykten finns det även såna som knarkar, TROTS att dom kan åka i fängelse för det! Citera
Mecklenburgare Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 Seriöst barn, lägg ner? Har ni inte fått några julklappar ännu eller vad är det frågan om? Valpar... Fråga mamma nu sorken så kanske du kan få en liten julklapp. Fast å andra sidan så har du ju inte varit särskilt snäll så förvänta dig ingenting! Så du hånar religioner/grenar i religioner som inte firar jul? Lågt! Citera
heltok Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 Så du hånar religioner/grenar i religioner som inte firar jul? Lågt! alla religioner förtjänar hån. OT FTW!!!! Citera
BerraFilur Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 Enligt rykten finns det även såna som knarkar, TROTS att dom kan åka i fängelse för det! Gav bara en förklaring till hur det var möjligt för Dawwe att ändå spela poker i Thailand, borde räknat ut att du skulle komma med en lysande motkommentar. Du går från klarhet till klarhet. Citera
tarmac Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 mrdawwe, undrar en sak angående pokerspelandet i thailand. är inte det ganska förbjudet där nere? har hört talas om de iallafall Det är iallafall tur att han inte semestrar i Turkiet ... då får han betala 825$ per session och bord han vart involverad i, och polisen är maniska med o kolla alla ISP's trafik därnere på regeringens order naturligtvis. Dessutom hörde jag på radio att de ska tydligen begära de nätspelande turkarna på samma summa, för upp till 3 år bakåt i tiden, och dom sa att det var c:a 40,000 aktiva i turkiet 2006... Citera
trixxan Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 Det är förbjudet i thailand men det är även förbjudet att köra för fort i sverige, hört att det finns dom som gör det ändå Det jag tänkte på att han har sagt att sin bankrulle på nätpokern är de han lever på helt, och då måste han ta ut. vilket gör att man kan åka dit rätt lätt. Citera
pisak84 Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 Det jag tänkte på att han har sagt att sin bankrulle på nätpokern är de han lever på helt, och då måste han ta ut. vilket gör att man kan åka dit rätt lätt. hur då menar du? Citera
LuckyStar5.1 Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 Enligt rykten finns det även såna som knarkar, TROTS att dom kan åka i fängelse för det! Shit ...säkert alla dom ungdommar 18-24 som har roligast på krogen? Citera
heltok Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 Det jag tänkte på att han har sagt att sin bankrulle på nätpokern är de han lever på helt, och då måste han ta ut. vilket gör att man kan åka dit rätt lätt. does not compute Citera
-Gilbuert- Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 Det jag tänkte på att han har sagt att sin bankrulle på nätpokern är de han lever på helt, och då måste han ta ut. vilket gör att man kan åka dit rätt lätt. Inte nog med att man kanske måste beskatta en del av sina vinster nu kommer även myndigheterna genom ip-adress kolla varifrån man under ett uttag befunnit sig vilket kommer medföra: Thailand dryga böter, libyen dödstraff eller skänka 72% till krigshövding, venezuela gratis medborgaskap om man spelat in över en miljon och binder sig att bosätta sig i minst 4 år... Kolla gärna myssions nya tråd angående olika straff eller belöningar, uppdatering av tråden kommer ... Citera
Recommended Posts