Zyr Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Skulle inte du sluta upp med och va så jävla dryg? på vilket sätt är jag dryg? Citera
Bootliner Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Det är du inte är ju bara zauroman som har problem. skit i honom bara. Citera
PsychicIor Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 lol, mina fötter är fina. oroa dig inte. jag försöker inte läxa upp någon, försöker bara bidraga till en vettig diskussion. du behöver inte känna dig rövknullad bara för att jag citerar dig. Det är ingen fara, jag släpper inte in någon den vägen .... Sen tog jag absolut inte ditt inlägg som ett uppläxande utan det va mer tidigare inlägg jag syftade på. Men nu skall jag inte mala mer om det....har varit tillräckligt mkt skit här redan. Nu lutar jag mej tillbaka, väntar på inlägg från MrDawwe och fortsätter följa hans karriär i det dolda . Citera
ImSoNasty Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Du är för trevlig för att jag ska orka dissa dig igen. Nöjer mig med att säga att du suger bara. Citera
kravmärkt Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 vem i helvete är det som suger här, den stora frågan är när du ska bli permbannad Citera
mrdawwe Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Postad 16 December , 2007 Lol.. Här var det action, alltid lika kul att läsa, nästan. Vaknade nyss, klockan är ca 06 på morgonen. Är helt otroligt på bra humör. Det var jag inte igår när jag gick och la mig kl 20. "Glömde bort" stoplossen och min nivåregel tyvärr och satt på 2 st NL5kbord tex. Bara helt otroligt odisciplinerat. Tack för tipsen på videor osv. Ska starta up dagen med Second chance på Stars nu, sen blir det en del CG också, har tyvärr inte mkt deg inne nu, lite på Party och lite på Betfair. Hoppas jag inte gular tills ikväll. Jag tror att jag får in mitt uttag från Party ikväll som jag väntat i evigheter på. Då kan jag dra igång "ordentligt". Även på prima som jag inte lirat på på några dagar, pga det. Citera
mrdawwe Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Postad 16 December , 2007 Backade ca $28k igår. Citera
Steppwolf Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 lol. Skönt att du mår bra ändå. Citera
mrdawwe Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Postad 16 December , 2007 bneiorbvneir Ute på stars CG! Citera
mendieta19 Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 ***** Hand History for Game 6599294058 ***** $2,000 USD NL Texas Hold'em - Sunday, December 16, 19:49:10 ET 2007 Table Table 126584 (No DP) (Real Money) Seat 2 is the button Total number of players : 6 Seat 2: Mrdavve ( $6,265.23 USD ) Seat 5: mendieta19 ( $2,034.32 USD ) Seat 4: MAKA_VELI_82 ( $2,701 USD ) Seat 1: IntoTheBrain ( $2,297 USD ) Seat 6: JackDaniel08 ( $2,225 USD ) Seat 3: hanss82 ( $1,980 USD ) hanss82 posts small blind [$10 USD]. MAKA_VELI_82 posts big blind [$20 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to mendieta19 [ Ac 9d ] mendieta19 raises [$75 USD] IntoTheBrain folds Mrdavve calls [$75 USD] hanss82 folds MAKA_VELI_82 raises [$300 USD] mendieta19 folds Mrdavve calls [$245 USD] ** Dealing Flop ** [ 2c, Qc, As ] MAKA_VELI_82 bets [$588 USD] Mrdavve calls [$588 USD] ** Dealing Turn ** [ 6s ] MAKA_VELI_82 checks Mrdavve checks ** Dealing River ** [ 4s ] MAKA_VELI_82 is all-In [$1,793 USD] Mrdavve calls [$1,793 USD] MAKA_VELI_82 shows [ Js, Jd ]a pair of Jacks. Mrdavve shows [ Qs, Kd ]a pair of Queens. Mrdavve wins $5,485 USD from the main pot with a pair of Queens. tiltsyn sa davve efter:D edit: inte min nivå, bara skottning;) Citera
mrdawwe Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 Vet ej om det var en tiltsyn men den var inte enkel. hehe gg btw Slutade +$3700, var tvungen att stänga ner pga tilt.. Tror jag ska simma några längder. Citera
Okok Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Ja det går, är precis så man hinner Har du tänkt lira nån av dem? okok. själv hade jag aldrig pallat det iaf. tänkte åka till australien men ser inte ut att bli något tyvärr. och inte bahamas heller, trots uppskattningsvis 3k lagt på satelliter gl hursomhelst! förresten... om du tyckte att GP spelade tight i sin video - kolla på Jman's. det får till och med mig att må dåligt, trots att jag själv är någorlunda tight. Citera
mrdawwe Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 okej thx! Tror inte det blir Australien men det finns en liten chans.. haha nu blev jag inte jättesugen på att kolla Jman Nu efter en 50-längdare i poolen är jag redo för en session till. Tänkte testa en ute i solen faktiskt för första gången. Kan bli varmt men det märks. Citera
jack_the_dipper Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Tilt igen? Vill inte vara dryg nu eller få dig på sämre humör men exakt hur är tankegången när du ställer med AQ efter att han typ fyrbetat dig? Citera
mrdawwe Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 -$4600 för sessionen. Tiltar ju bara. Citera
Metaddict Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Angående jman - Visst, han spelar lite väl tight i filmen. Men börja med att läsa hans artikel om G-bucks i Bluff Magazine tror jag. Finns på nätet. Har inte länken här men om du inte hittar kan jag leta upp den. Ganska lång och rätt seg att läsa igenom men den bevisar verkligen vilken stor pokertänkare han är. Faktiskt. Lite av en ögonöppnare för mig. Kortfattat är det som en förlängning av Sklanskydollar men till skillnad från det konceptet faktiskt applicerbart och användbart. Läs igenom artikeln en gång, vänta några dagar och spela lite mer, läs igenom den en gång till. Efter det kan du kolla på hans Cardrunners-film. GL Citera
mrdawwe Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 Nu jävlar blir det åka av. Har precis fått in mina Partypengar på banken. Deg ska in överallt och gamblas bort! :D Citera
mrdawwe Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 Nej föresten, ska ta och bli vinnande idag!!! Riiiiktigt taggad! Citera
heltok Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Angående jman - Visst, han spelar lite väl tight i filmen. Men börja med att läsa hans artikel om G-bucks i Bluff Magazine tror jag. Finns på nätet. Har inte länken här men om du inte hittar kan jag leta upp den. Ganska lång och rätt seg att läsa igenom men den bevisar verkligen vilken stor pokertänkare han är. Faktiskt. Lite av en ögonöppnare för mig. Kortfattat är det som en förlängning av Sklanskydollar men till skillnad från det konceptet faktiskt applicerbart och användbart. Läs igenom artikeln en gång, vänta några dagar och spela lite mer, läs igenom den en gång till. Efter det kan du kolla på hans Cardrunners-film. GL lång och seg lol... kort och lättläst relativt det mesta andra i pokertoeri-väg som skrivits imho. sklanskydollars är väldigt användbart också för den delen. har väl samma typ av begränsningar som g-bucks fast en dimension mindre. hans artikel sågades rätt rejält av nebbis. innehöll ju en del felaktiga antaganden och slutsatser, även om tanken var god. jman är grymt duktig, synd att han inte kom överens med cardrunners. Citera
mrdawwe Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 Nån som vet om Ultimatebet är skattefritt? Blev rätt sugen på att testa den klienten när jag såg Greenplastics video. (Vet inte varför) Citera
Supertequila Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Nån som vet om Ultimatebet är skattefritt? Blev rätt sugen på att testa den klienten när jag såg Greenplastics video. (Vet inte varför) Ej skattefritt vad jag förstått. Citera
ebisumaru Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Nån som vet om Ultimatebet är skattefritt? Blev rätt sugen på att testa den klienten när jag såg Greenplastics video. (Vet inte varför) inte skattefritt Citera
Juggler Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Ebi: var du sitting out i UBs $1000 turre igår? Citera
mrdawwe Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 Okej, thx.. Håller på att föra över litevarstans nu, Ipoker, Party, Prima..kanske kan bli Redbet också.. Betfair känns kallt just nu ioaf, har 2k kvar därinne, får se om jag lyckas jobba upp det. Citera
Recommended Posts