Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Så Marre S står för Martin?

 

Jag menar, jag har inte utmålat det som homosexuellt men nu när du lägger fram det så ja, det låter lite åt det håller. Jag dömmer dock ingen.

 

Däremot tror jag tyvärr inte mrdawwe är intresserad av en 'trevlig kopp fika' med en främmande kar, som dessutom nickar Marre_S (?).

 

Om man är lite smidig tar man det i PM så slipper man skämma ut sig. Nu ska jag sluta vara seriös och skratta lite för mig själv.

 

Riktigt kul att det tog det jag skrev som seriöst. Och vad är det egentligen för fel på att nicka Marre_S om jag får fråga?

 

Tråkigt att höra att du har tjej, Dawwe. Har jag med, men jag hade dumpat henne på en sekund för att få vara med dig. Du är ju svintät. Och kan lära en knappt vinnande TAG 2/4-spelare att bli riktigt vinnande genom din lösaggrostil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha jasså tack så mkt :D

 

Slutade sessionen på+$1200, var nyss upp över $10k men var uppe mot några jättefiskar och dom fick mig att spela JÄTTEdåligt. Syna stora överbets med underpar osv. :S

 

Nu måste det bli frukost. Grindar nog vidare senare, kanske efter en cardrunnersvideo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, sant ju :D

 

Drar igång en liten morgongrind nu, Party och lite Betfair, hoppas jag kan vänja mig vid den klienten, går rätt trögt. Vad tycker ni andra som spelar där? Nån som klarar av att multitabla 8 bord t.ex. utan större problem?

 

betfair-klienten är ganska seg, jag orkar max 6 bord där. gl, rensa rent osv =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad vet du om det som är så värdelös själv?

 

Hehe... Ja du, visst är jag kass om man jämför med de flesta andra på PF. Långt långt långt ifrån dessa herrars nivåer och din troligen, vet inte vem du är. Men har dock ett par duktiga bekanta som jag brukar studera på den nivån. Och det kanske inte är specifikt på prima man hittar dessa herrar som inte verkar alltför svårt att tömma om man har lite talang utöver min, de finns säkerligen på alla siter och klienter. Var mest en fråga till Dawwe då det verkar som han föredrar PP o andra siter nu. Va väl oftast på prima man såg honom förr.

 

Så frågan va riktad till Dawwe i första hand då det är hans db. Men det va väl inte så oväntat att ett/en svar/fråga av denna otrevliga ton skulle komma från någon annan. Ha en fortsatt trevlig söndag och lycka till med spelet, det behöver iaf en kass lirare som jag :). Va inte för bitter nu mot andra medmänniskor....det skapar bara massa tjafs och tråkigheter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du slutat spela på prima ? Isf varför ?Sett ett par riktigt sjuka firrar där som verkar ha sjukt värde :)

 

nick på dem?

 

är en del folk på prima som har fiskstats men som är riktigt duktiga. man får passa sig lite. finns ett tjog okända sådana och några kända med. ofta 50/25/3 spelare med 30+ i wtsd som madplussar över långa perioder.... lätt att stirra sig blind på deras stats....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nick på dem?

 

är en del folk på prima som har fiskstats men som är riktigt duktiga. man får passa sig lite. finns ett tjog okända sådana och några kända med. ofta 50/25/3 spelare med 30+ i wtsd som madplussar över långa perioder.... lätt att stirra sig blind på deras stats....

 

Listar helst inga nick då det verkade vara en riktigt känslig punkt att en lågspelare som jag skrev en sådan sak och gick utanför mina befogenheter när det gäller yttranden.

Jag tror de som är regulars där har full koll på vilka det är. Men som jag sa i inlägget ovan så finns nog den sortens spelare på de flesta klienterna...bara att jag mest sett på dessa nivåer på nätverket prima då bekanta spelar där.

Grundade inte mitt uttalande på stats som jag sett utan på spel jag sett och hur deras stackar flyttats till en annan spelare.

Men jag kan ju ha fel....så sorry alla om jag klev på en krossad fot :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Listar helst inga nick då det verkade vara en riktigt känslig punkt att en lågspelare som jag skrev en sådan sak och gick utanför mina befogenheter när det gäller yttranden.

Jag tror de som är regulars där har full koll på vilka det är. Men som jag sa i inlägget ovan så finns nog den sortens spelare på de flesta klienterna...bara att jag mest sett på dessa nivåer på nätverket prima då bekanta spelar där.

Grundade inte mitt uttalande på stats som jag sett utan på spel jag sett och hur deras stackar flyttats till en annan spelare.

Men jag kan ju ha fel....så sorry alla om jag klev på en krossad fot :)

 

lol, mina fötter är fina. oroa dig inte. jag försöker inte läxa upp någon, försöker bara bidraga till en vettig diskussion. du behöver inte känna dig rövknullad bara för att jag citerar dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...