Appel Postad 11 Juli , 2007 Rapport Postad 11 Juli , 2007 Nu har jag här på morgonen utdelat ungefär 5 stycken varningar till folk som skrivit i tråden den senaste dagen. Eftersom det verkar som att allt för många inte klarar av att hålla sig inom de ramar som satts upp så kommer jag att stänga dagboken under ngn/ngr dagar, eller fram till OP ber mig öppna den igen. Citera
killerwolf Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 bump! högst ska vi där vi hör hemma Citera
-100K Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 Inget speciellt. Skall lägga mig. Väntar på att bruden ska ta av sig kläderna. Beh ett tröstknull för man e ju fattig. Citera
XaaL Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 Hur mår Davve, och vad gör han? Fyp ^^ nej men vart är han? Citera
stoffe83 Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 Fyp ^^ nej men vart är han? Han fixar med sin lägenhet och tar det lugnt! Citera
b0bb4n Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Vi vill höra dina planer å mål framöver dawwe. Citera
Appel Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Verkar som att det inte funkar att ha dagboken öppen. Ni som är skrivsugna för sakens skull får öppna en egen tråd för att prata av er i när det inte har med OP att göra. Citera
Flesh2Flesh Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 jag tycker dawwes dagbok är det bästa på forumet, speciellt att alla skriver och den här hatmatchen mellan fans och motståndare som pågår. Och om man bara vill läsa dawwes kommentarer kan man väl scrolla ganska snabbt... lås inte dagboken hela tiden, forumet blir ju sönderreglerat... Citera
Limpan Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 24 i Sunday Million är inte illa pinkat. Fast man satsar ju på första priset. Hur såg handen ut som du åkte på? Citera
shipitholla85 Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Dawwe vart lite short efter ständiga återhöjningar där han vart tvungen att vika. Ställde sedan UTG med A4 och UTG+2 blixtsynade med AK. Turn ger Dawwe hålpipan men ingen hjälp. Bustade även i slutskedet av warmup(stars) När han fick in degen 80/20 med AA vs. 44. Missklonk på flop Citera
vessel89 Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 bump!högst ska vi där vi hör hemma . EDIT: nonsensinlägg är väl inte så smart när jag redan har varnat ett gäng med folk för sånt här? Citera
klabbisjp Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Hur fan gåre dawwe, hur mkt plus är du totalt sen dagboken började? Citera
killerwolf Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 . EDIT: nonsensinlägg är väl inte så smart när jag redan har varnat ett gäng med folk för sånt här? varningen kom en miljard år EFTER jag skrev mitt. Och dessutom, vem utnämnde dig till moderator? Låtsaspolis? Citera
Appel Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 varningen kom en miljard år EFTER jag skrev mitt. Och dessutom, vem utnämnde dig till moderator? Låtsaspolis? Varningen kom så fort jag såg inlägget. Spelar ju ingen som helst roll NÄR du har skrivit det igentligen så länge som det fortfarande är färskt. Och sen förstår jag inte varför du tar sådant OTsnack i en dagbok för. Citera
lost Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Men vad är det frågan om? Vad är meningen med dagboken om dawwe aldrig ska skriva? Lås skiten. Citera
Appel Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Men vad är det frågan om? Vad är meningen med dagboken om dawwe aldrig ska skriva? Lås skiten. Därför att han först var utomlands. Sen så bad han mig öppna den igen inatt. Och om han inte känner för att skriva så behöver den ju inte vara låst för det igentligen. Den var låst för att det var för mkt skitsnack som inte hade med OP att göra. Det finns en massa dagböcker som det inte skrivs så ofta i. Och inte klagas det för det. Han satt (vad jag vet) uppe och spelade PSs söndagsturre igår natt till på köpet. Han kanske har ett liv utanför datorn också han känner för att kolla upp ngn gång. Citera
machinae Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Spelar ju ingen som helst roll NÄR du har skrivit det igentligen så länge som det fortfarande är färskt. Och om han inte känner för att skriva så behöver den ju inte vara låst för det igentligen. egentligen [ej'en:tligen Uttal] adv. i själva verket Källa: http://lexin.nada.kth.se/sve-sve.html Nu kommer bannen! Citera
Nr1 Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 egentligen [ej'en:tligen Uttal] adv. i själva verket Källa: http://lexin.nada.kth.se/sve-sve.html Nu kommer bannen! . Citera
Recommended Posts