TheAnalyst Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Det finns dom som mordhotar i chatten efter otur i en hand, samma spelare som håller på här antar jag. Många blir bittra för de har förlorat mycket pengar. GL Dawwe! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steppwolf Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 railbirds som är kaxiga i chatten fast de inte ens spelar på nivån och folk som är avundsjuka är fan det värsta jag vet. Jag önskar er den värsta jävla rövcancern som finns. Sen när den hänger ut där så kommer jag och sparkar på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 vad tror folk ? att rusha 20-30 inköp varje kväll genom en spelstil med två lägen antingen "call any" itryckt eller bet pot och alldrig backa?. Det behövdes tydligen kompetent motstånd och hög nivå innan verkligheten hann ifatt. fortsätter han på 25/50 så bustar han - folk kan faktiskt oftast spela poker där. Klarar han plussa på 5/10 så ska han vara nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Kör hårt dawwe, du är snart där igen! GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pangea Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Kan någon redogöra vad som har hänt de senaste dagarna? Jag tittade en del när mrdawwe spelade och vann en hel del mot deeempa, har det vänt nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CAPMAN Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 been there, thone that, bankroll?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CAPMAN Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 thone, stabilt...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frade Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Det här är ingen skadeglädje. Tycker mest synd om killen, men är det någon som blir förvånad om dawwe gular? Finns väl ingen som kan tilta så hårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkamat Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Det här är ingen skadeglädje. Tycker mest synd om killen, men är det någon som blir förvånad om dawwe gular? Finns väl ingen som kan tilta så hårt... varför tycker du synd om honom? han har vunnit massor med pengar senaste dagarna även om han förlorade i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frade Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Tror du någon sund människa mår bra av att backa $100K? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 säg till när du lirar 10-20 igen så jag får va med o leka =) Fina reslutat på B2B den senaste veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Dawwe befinner sig nu på ett plan från Las Vegas till Norrköping därav inga kommentarer i sin dagbok. Han slutade 70k back igår så han var lagom glad o bestämde sig för att lämna oss i vegas för att inte tilta bort hela rullen... Sessionerna i vegas online har väl slutat "ungefär" så här: +20k+22k+103k+38k+76k-64k-70k=+125k$ Nästan 900 000kr plus på online poker under 2 veckor. Tror jag fått med det mesta... / Scherman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Dawwe befinner sig nu på ett plan från Las Vegas till Norrköping därav inga kommentarer i sin dagbok. Han slutade 70k back igår så han var lagom glad o bestämde sig för att lämna oss i vegas för att inte tilta bort hela rullen... Sessionerna i vegas online har väl slutat "ungefär" så här: +20k+22k+103k+38k+76k-64k-70k=+125k$ Nästan 900 000kr plus på online poker under 2 veckor. Tror jag fått med det mesta... / Scherman hhee det plusset var lite svar på tal:P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 tar man en break och inser att det är ett bra resultat så är det lugnt.. fortsätter man spela känner man sig som storback och spelar dåligt... is i magen så går det bra mr... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 tar man en break och inser att det är ett bra resultat så är det lugnt.. fortsätter man spela känner man sig som storback och spelar dåligt... is i magen så går det bra mr... Lite som att komma 2a/3a i en MTT. När man går och lägger sig är man förbannad men dagen efter brukar man vara väldigt nöjd iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LindaLust Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Just nu slaktas dawwe, IKO3 är inne med $10 000 totlat på de 2 borden.Dawwe är supertilt nu, kan gå lika illa som det gjorde för bengt sonnert för 1 år sen.bengt tiltade bort $700 000 mot Lodden den natten . d va INTE sonnert... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 d va INTE sonnert... Vem var det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Lite som att komma 2a/3a i en MTT. När man går och lägger sig är man förbannad men dagen efter brukar man vara väldigt nöjd iaf! lol donkaments yo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cessan Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Lite som att komma 2a/3a i en MTT. När man går och lägger sig är man förbannad men dagen efter brukar man vara väldigt nöjd iaf! Tror det är från person till person.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Dawwe befinner sig nu på ett plan från Las Vegas till Norrköping därav inga kommentarer i sin dagbok. Han slutade 70k back igår så han var lagom glad o bestämde sig för att lämna oss i vegas för att inte tilta bort hela rullen... Sessionerna i vegas online har väl slutat "ungefär" så här: +20k+22k+103k+38k+76k-64k-70k=+125k$ Nästan 900 000kr plus på online poker under 2 veckor. Tror jag fått med det mesta... / Scherman snarare så han har råd med flygbiljetten hem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Hihi gud vad häftiga ni alla som spelar "highstakes" är. Ska hålla på och fråga om folk mår bra hela tiden... Tror jag skrattar på mig.. Försöker verkligen inte vara häftig och jag "hejar" inte på någon. Hatar bara småjävlaungjävlar som bara mår bra när andra mår dåligt. Generation Psykopat kommer den antagligen kallas om några år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Genoboy Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Vem var det då? Var William Thorsson som lånade Sonnerts konto om jag kommer ihåg rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NickLeeson Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Det här är mitt första inlägg i Dawwes dagbok. Som alla andra på forumet så har jag följt hans dagbok med ett visst intresse. Det jag inte förstår är hur så många kan sitta och gotta sig åt hans förluster. Den bild jag har fått av Dawwe är att killen verkar vara jävligt jordnära och ödmjuk. Om killen varit kaxig och störig, så kan jag förstå det men... Hans slaskiga spelstil har fått ta emot mycket kritik, men nåt rätt måste han ju ha eftersom han plussat extremt mycket på kort tid. Jag tror inte alla vinster beror på varians. Sen är det väl kul att folk med olika spelstilar kan lyckas. Det kommer tyvärr alltid finnas individer som ska söka fel i allt, spelar man för löst så är det fel, spelar man för tight så är det fel etc. De som konstant kritiserar borde lägga sin energi på att försöka utveckla sitt eget spel eller nåt annat nyttigt. Tyvärr så är det här så typiskt svenskt, jantelagen, du ska inte tro att du är nåt. Jag tycker att det är kul med lite profiler som står ut från mängden. Lycka till Dawwe! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Försöker verkligen inte vara häftig och jag "hejar" inte på någon. Hatar bara småjävlaungjävlar som bara mår bra när andra mår dåligt. Generation Psykopat kommer den antagligen kallas om några år.Word. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Itmon Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Det här är mitt första inlägg i Dawwes dagbok. Som alla andra på forumet så har jag följt hans dagbok med ett visst intresse. Det jag inte förstår är hur så många kan sitta och gotta sig åt hans förluster. Den bild jag har fått av Dawwe är att killen verkar vara jävligt jordnära och ödmjuk. Om killen varit kaxig och störig, så kan jag förstå det men... Hans slaskiga spelstil har fått ta emot mycket kritik, men nåt rätt måste han ju ha eftersom han plussat extremt mycket på kort tid. Jag tror inte alla vinster beror på varians. Sen är det väl kul att folk med olika spelstilar kan lyckas. Det kommer tyvärr alltid finnas individer som ska söka fel i allt, spelar man för löst så är det fel, spelar man för tight så är det fel etc. De som konstant kritiserar borde lägga sin energi på att försöka utveckla sitt eget spel eller nåt annat nyttigt. Tyvärr så är det här så typiskt svenskt, jantelagen, du ska inte tro att du är nåt. Jag tycker att det är kul med lite profiler som står ut från mängden. Lycka till Dawwe! Huvudet på spiken! Alldeles för mycket jantelag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts