Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

vad tror folk ? att rusha 20-30 inköp varje kväll genom en spelstil med två lägen antingen "call any" itryckt eller bet pot och alldrig backa?. Det behövdes tydligen kompetent motstånd och hög nivå innan verkligheten hann ifatt. fortsätter han på 25/50 så bustar han - folk kan faktiskt oftast spela poker där. Klarar han plussa på 5/10 så ska han vara nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dawwe befinner sig nu på ett plan från Las Vegas till Norrköping därav inga kommentarer i sin dagbok.

 

Han slutade 70k back igår så han var lagom glad o bestämde sig för att lämna oss i vegas för att inte tilta bort hela rullen...

 

Sessionerna i vegas online har väl slutat "ungefär" så här: +20k+22k+103k+38k+76k-64k-70k=+125k$

 

Nästan 900 000kr plus på online poker under 2 veckor.

 

Tror jag fått med det mesta...

 

/ Scherman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dawwe befinner sig nu på ett plan från Las Vegas till Norrköping därav inga kommentarer i sin dagbok.

 

Han slutade 70k back igår så han var lagom glad o bestämde sig för att lämna oss i vegas för att inte tilta bort hela rullen...

 

Sessionerna i vegas online har väl slutat "ungefär" så här: +20k+22k+103k+38k+76k-64k-70k=+125k$

 

Nästan 900 000kr plus på online poker under 2 veckor.

 

Tror jag fått med det mesta...

 

/ Scherman

 

hhee det plusset var lite svar på tal:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tar man en break och inser att det är ett bra resultat så är det lugnt.. fortsätter man spela känner man sig som storback och spelar dåligt... is i magen så går det bra mr...

 

Lite som att komma 2a/3a i en MTT. När man går och lägger sig är man förbannad men dagen efter brukar man vara väldigt nöjd iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dawwe befinner sig nu på ett plan från Las Vegas till Norrköping därav inga kommentarer i sin dagbok.

 

Han slutade 70k back igår så han var lagom glad o bestämde sig för att lämna oss i vegas för att inte tilta bort hela rullen...

 

Sessionerna i vegas online har väl slutat "ungefär" så här: +20k+22k+103k+38k+76k-64k-70k=+125k$

 

Nästan 900 000kr plus på online poker under 2 veckor.

 

Tror jag fått med det mesta...

 

/ Scherman

 

snarare så han har råd med flygbiljetten hem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hihi gud vad häftiga ni alla som spelar "highstakes" är. Ska hålla på och fråga om folk mår bra hela tiden... Tror jag skrattar på mig..

 

Försöker verkligen inte vara häftig och jag "hejar" inte på någon. Hatar bara småjävlaungjävlar som bara mår bra när andra mår dåligt. Generation Psykopat kommer den antagligen kallas om några år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är mitt första inlägg i Dawwes dagbok.

 

Som alla andra på forumet så har jag följt hans dagbok med ett visst intresse. Det jag inte förstår är hur så många kan sitta och gotta sig åt hans förluster. Den bild jag har fått av Dawwe är att killen verkar vara jävligt jordnära och ödmjuk.

 

Om killen varit kaxig och störig, så kan jag förstå det men...

 

Hans slaskiga spelstil har fått ta emot mycket kritik, men nåt rätt måste han ju ha eftersom han plussat extremt mycket på kort tid. Jag tror inte alla vinster beror på varians.

Sen är det väl kul att folk med olika spelstilar kan lyckas.

Det kommer tyvärr alltid finnas individer som ska söka fel i allt, spelar man för löst så är det fel, spelar man för tight så är det fel etc.

De som konstant kritiserar borde lägga sin energi på att försöka utveckla sitt eget spel eller nåt annat nyttigt.

 

Tyvärr så är det här så typiskt svenskt, jantelagen, du ska inte tro att du är nåt. Jag tycker att det är kul med lite profiler som står ut från mängden.

 

Lycka till Dawwe!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är mitt första inlägg i Dawwes dagbok.

 

Som alla andra på forumet så har jag följt hans dagbok med ett visst intresse. Det jag inte förstår är hur så många kan sitta och gotta sig åt hans förluster. Den bild jag har fått av Dawwe är att killen verkar vara jävligt jordnära och ödmjuk.

 

Om killen varit kaxig och störig, så kan jag förstå det men...

 

Hans slaskiga spelstil har fått ta emot mycket kritik, men nåt rätt måste han ju ha eftersom han plussat extremt mycket på kort tid. Jag tror inte alla vinster beror på varians.

Sen är det väl kul att folk med olika spelstilar kan lyckas.

Det kommer tyvärr alltid finnas individer som ska söka fel i allt, spelar man för löst så är det fel, spelar man för tight så är det fel etc.

De som konstant kritiserar borde lägga sin energi på att försöka utveckla sitt eget spel eller nåt annat nyttigt.

 

Tyvärr så är det här så typiskt svenskt, jantelagen, du ska inte tro att du är nåt. Jag tycker att det är kul med lite profiler som står ut från mängden.

 

Lycka till Dawwe!

Huvudet på spiken! Alldeles för mycket jantelag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...