Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Machiane, det var ju du som började med IRL-utmaningen(var väl också ironiskt kanske?) för att på något sätt slinka undan mrdawwes HU-utmaning. Blir det någon HU mellan er två?

 

Ja den utmaningen var väldigt ironisk den med. Jag har inte ut något av att mäta mig med folk i dueller. Min penis kommer inte att bli längre för det. Jag spelar inte heller HU. Jag har mött dawwe förr men har ingen lust att möta honom på 25/50.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja den utmaningen var väldigt ironisk den med. Jag har inte ut något av att mäta mig med folk i dueller. Min penis kommer inte att bli längre för det. Jag spelar inte heller HU. Jag har mött dawwe förr men har ingen lust att möta honom på 25/50.

 

det e juh troligt att den någonsin varigt längre en snittet mohhahhahaha menmen nu e det utgång som gäller o ja hopas på klonk nr 232 för att vara exakt paaaaaaaaaaaaaaah

 

 

 

och mrdawwwe meee love you long time

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

machinae: :oops: Nu skäms jag. Hur kunde du luska reda på att jag brukar hyra film med min tjej? Verkligen pinsamt, men tjejer gillar sådant. Vissa killar oxå (bl.a jag)

 

Du kanske oxå träffar en tjej nån gång i framtiden som gillar att hyra film, men ett råd: Du hittar inte tjejen på någon WoW server.

 

Sorry för OT Dawwe, pallar bara inte med trollet!

 

Men lägg ner nu. Orkar du inte med trollet så ignorera istället. Kan inte du öppna en egen tråd och slåss med troll där?

 

Mrdawwe: Du kan inte lägga ner dagboken. Jag måste lära mig mer om hur man synar sig all in som underdog och drar ut. :-D Fortsätt i samma takt, grymt inspirerande.

 

Och ja, jag är avundsjuk som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det e juh troligt att den någonsin varigt längre en snittet mohhahhahaha menmen nu e det utgång som gäller o ja hopas på klonk nr 232 för att vara exakt paaaaaaaaaaaaaaah

 

 

 

och mrdawwwe meee love you long time

 

Undrar vad snittåldern på dawwe's fanboys är :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man vet aldrig med TT, inte ens utanför pokerborden.

 

(Det är inte Fuat.)

 

Fuat har lirat som terroristen enligt mohammed själv på prosharks, under tiden han själv spelade fast freddy. Tror även moe lånat ut komto till erik123 på ft.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är löjligt... För fan !

Dom flesta verkar vilja läsa Dawwes dagbok - antingen för folk ogillar hans spel eller för att man gillar hans spel/dagbok...

Varför inte bara låsa tråden och enbart ge dawwe nyckeln?

Skulle gynna dom flesta här tror jag !

 

GL Dawwe och jag förstår om du vill lägga ner boken ! ! !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är otroligt tråkigt att dawwe lägger ner dagboken då den tid jag ägnar på pf.nu oftast är för att läsa i dawwes dagbok. Är ingen fanboy av något slag men tycker dawwe verkar vara en riktigt skön kille och tycker det är synd att man ska behöva klicka sig flera sidor bak i dagboken bara för att hitta vad han själv har skrivit.

Slaska och alla andra hatiska människor tycker jag bara är allt för patetiska då dom verkligen tycks hata dawwe personligen bara för att han gör de mest sjuka utdragningar ibland. Sådan är hans spelstil, (dont hate the player, hate the game??????????) Jag menar... Spelar man NL2000 och kallar sig själv för professionell pokerspelare hur då sjutton lyckas man vara så dålig förlorare som vissa verkar vara här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom precis upp på rummet efter en skön stund på Spat, skönaste massagen jag varit med om har dom här tror jag. Gaaaah så skönt det är. :D

Har precis beställt upp lite fint käk som bör komma inom 20min.

Sen blir det HU på microgaming. Hoppas Slaska är redo för en match till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...