mrdawwe Postad 25 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 Övertrött nu. Även övernöjd med dagens resultat. +$11000 Efter uttag på x antal dollar ligger rullen på jämna $50.000 komma noll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 Fan va bra jobbat dawwe. Lycka till som fan i Vegas nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 GL i vegas Dawwe! GOGO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MORR_o.O Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 Ska bli kul o läsa sen när du kommer hem hur det har gått för dig ! Lycka til! Ska du spela i Main Event? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 25 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 Tack ska ni ha! Funderar på om jag ska spela main eller inte. Känner att rullen behöver vara lite större för det men det blir ju en hel del poker innan det eventet så vad som helst kan hända. Sitter just nu i Kista och tänkte övernatta här. Planet går 09.10 imorgon. 6-handed-eventet som är ett 3dagarsevent startar på torsdag 28e. Nu tänkte jag sätta igång att lira lite cashgame. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 Va gör du på NL1000 med en br på 50K?? Du skulle ju köra 75 i inköp vafan!!! Jaja, hoppas det går vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 Hur går det? Låter ju helt gaaalet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_Jeeppe_ Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 fint lir på prima, ser stabilt ut , inte lika halvgalet som när jag såg dig sist! Riktigt bra, alltid lika kul att kolla in dig... lirar du 2bord bara, lr turre något annat vid sidan av?? Peace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 50 inköp räcker väl utan problem bara man går ner om man tappar 10-20st Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tappen Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 Grymt snyggt där med fyrtalet i $6,5K-potten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 hehe jag blev ägd när du hade 4tal nice 1, har bara en fråga om sessionen blev du ledsen eller glad när du "missclicka" all in med KT preflop för 1k$? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 hehe jag blev ägd när du hade 4tal nice 1, har bara en fråga om sessionen blev du ledsen eller glad när du "missclicka" all in med KT preflop för 1k$? missclick? dawwe foldar väl aldrig 2 kort T+ pre-flop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 inget fel o syna all in med KT han ledde faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 26 Juni , 2007 Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Du såg ut att ha en sjukt bra dag igår. $13k på HU-bordet är fan sick eller vad du nu hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 26 Juni , 2007 Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Kanske blir Main Event ändå Nu sitter du förmodligen på planet någonstans västerut vid den här tiden kanske. Hoppas ni inte suger in en fågel i motorn så att den exlpoderar som det gjorde sist jag flög jumbojet... för sista gången. GL och forsätt skriv dagbok! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 26 Juni , 2007 Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Kanske blir Main Event ändå Nu sitter du förmodligen på planet någonstans västerut vid den här tiden kanske. Hoppas ni inte suger in en fågel i motorn så att den exlpoderar som det gjorde sist jag flög jumbojet... för sista gången. GL och forsätt skriv dagbok! läskigt, va hände med planet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mejer Postad 26 Juni , 2007 Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 missclick? dawwe foldar väl aldrig 2 kort pre-flop FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 26 Juni , 2007 Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 läskigt, va hände med planet? Vi fick släppa ut typ 100 ton bensin över havet så att vi kunde landa, planet är för tungt när det är nytankat. Sen när vi landade så var det en massa brandbilar och sånt som åkte bredvid oss hela tiden. Det gick ju bra till slut men lite läskigt när man tittar ut genom fönstret och ser en 5 meter lång eldsvåda efter motorn närmast fönstret. Kände tom värmen mot ansiktet. Kan erkänna att jag sitter som på nålar varje gång jag flyger sen dess men oddsen att det ska hända två gånger är typ som att floppa royal två gånger i rad. P.S. Någon som vart med om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 26 Juni , 2007 Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Ja, fast det var PLO! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 27 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Sitter på hotellet nu, Wynn, det överlägset finaste hotell jag bott på. Ska precis sova, är helt dödstrött efter allt flygande osv. Hann med 30 min livespel förut iaf. NL500 och plussade $600. Sjukt nöjd då jag tydligen inte kunde ta ut mer än $1000 ur bankomaten. Han annars inte en dollar på fickan, tänkte ju inte jag på att ta med mig Imorn blir det swimmingpool och spat känns inte heller långt borta. Framåt kvällen kan det nog bli en del livecashgame. Har hört att det är sjukt bra värde. Får se om det även kan bli lite onlinegrind. Är rätt sugen på det även fast jag är här faktiskt. Beror väl på att det gått så bra på sistone. I förrgår slutade jag på +$11000 igen (2 dagar irad alltså ) Var inblandad i 3 st $11-12k potter på NL1000HU. Det är inte ofta det händer.. hehe Slut för idag tack för idag. Nu ska jag däcka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Nästan bara goda nyheter från svenskarna i Vegas. Tänk om det blir en feting klonk i Main Event av nån PFare, inte helt omöjligt med tanke på vad som åstadkommits hittils där borta. Lycka till i fortsättning och keep us updated Dawwe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 .. Det är iof rätt många svenska nere, så det finns nog tyvärr ngr som det inte går så bra för. men vi tar och håller tummarna för alla "de våra" där nere! keep on klonkin´ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aim4vegas Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 gl i vegas dawwe, impande stabila resultat senaste tiden:-D Hör av dig när ni tänker boka thailand el innan dess. Är själv i Korea hela juli, men nästa sommar blir det vegas garanterat, får nästan skämmas för mitt pf nick denna gång iom jag bangar hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MORR_o.O Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Att plussa $11k 2 dagar i rad är riktigt duktigt mycket (och duktigt gjort också för den delen) ! Du klarar dig ju hela året på det. 12 000kr i månaden eller något blir det. Duger! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Jag är ju en som varit inne här och sagt ett och annat om hur du skött ditt MM. Jag måste säga att det är kul att läsa att det går bra för dig. Det känns som att du är på en annan nivå nu jämfört med tidigare. Jag önskar ett fortsatt lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts