Fors999 Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Synd dawwe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chrille87 Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 edit: synd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maskineri Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 På vilket sätt är det bra tänkt? 3k motsvarar ju 30% av inköpet till main.. menar't. dawwe bubblade nyss. 77 <= KQo på brädan 356 eller något liknande varför måste du spela sattar? man får ju pengarna kontant ändå när man vinner en plats. ingen skillnad om man klonkar en plats i en sat eller plussar 10k väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 9 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Hah lyckades bubbla 14e plats, det gav INGENTING! -$4550 på Cg för dagen Spelar nog inte mer nu. Spyr på det.. Varför är turneringar så tiltande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 På vilket sätt är det bra tänkt? 3k motsvarar ju 30% av inköpet till main.. hehe sant. Men hellre 3k minus i cg å klonk i satten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Synd dawwe Lägg av för ikväll nu! Om du inte är på tilt så kan du omöjligt vara långt ifrån den iallafall. SERIÖST! *edit, medans jag skrev så han massa skriva emellan så det blev cp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Lägg av för ikväll nu!Om du inte är på tilt så kan du omöjligt vara långt ifrån den iallafall. SERIÖST! Varians... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Varians... Varians är ju sjukt tiltande- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Varians är ju sjukt tiltande- Hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 9 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Kände mig riktigt tiltad nyss men känner att det är ganska lugnt nu. Lirar ett tag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 nm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Hur vet du det? Jag förlorade ett inköp en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Jag förlorade ett inköp en gång. Grymt elak du är. Din näsa träffade mig rakt i örat, hela vägen från Finspång, var det nu ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 dawwe: bryt sessionen för idag. du spelar inte bra poker nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 10 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Så tiltad som jag var nyss har jag inte varit på jättelänge men nu känner jag mig frisk igen, lägger nog ner om en stund ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Så tiltad som jag var nyss har jag inte varit på jättelänge men nu känner jag mig frisk igen, lägger nog ner om en stund ändå http://pokerhand.nu/hand/6547 http://pokerhand.nu/hand/6549 http://pokerhand.nu/hand/6552 de händerna var inte bra spelade någonstans. bra att du tog igen en del iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 10 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Nu har jag 2 dagars CGpaus och 5 timmars läsning att se frarm emot iaf. -$10000 Går ner till NL600/800 igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 10 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Heltok, sista handen hade jag Q8hjärter. Måste ju hitta synen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Läs min signatur och undersök själv om den stämmer. Hur definierar du "hard work", applicerat på poker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 jag förstår inte hur man kan vinna i längden om man då o då tiltar bort så här mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 jag förstår inte hur man kan vinna i längden om man då o då tiltar bort så här mkt Tror inte hans spel skiljer sig så extremt mycket när han tiltar och inte tiltar. Det är nog bara varians. GL Dawwe! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 jag förstår inte hur man kan vinna i längden om man då o då tiltar bort så här mkt Förstår inte hur man kan skriva samma sak om och om igen utan att bli trött.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 spela 3 6 och 4 8 i sommar o bli miljonär istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Good comeback! How did you come up with that? Nu lägger vi ner, inte givande direkt. Som jag ser det hela så har Dawwe ett spelsätt som "retar/upprör" många och får dem att komma ur balans. Detta spel är de inte vana vid och därför tror jag de avviker ett stycke från sitt a-game. Dawwe däremot spelar alltid som han gör (aggro-slaskigt) och har därför en edge. Vi kan tycka olika och jag kan va fel ute men tror Dawwe kan få många att rent ut sagt tilta. Visst är det men som nån kommenterade för ett tag sedan så blir man ju lite nyfiken om Dawwe plockat 30 inköp på NL $1k eller tappat halva rullen under natten. Sant, men jag syftade på hennes polare, Daniel Negranus, kommentarer att hon är värdelös på att förklara händer och situationer, hon lirar på intuition, image etc. Hon är ju ingen Sklansky direkt. Jag tror du förstår vad jag försöker säga, man behöver inte fördjupa sig i litteratur för att vara en framgångsrik pokerspelare. Har aldrig påstått att det är hemskt att vara avundsjuk. Har bara påpekat sanningen ur mitt perspektiv. Tror de flesta är avundsjuka på nån eller något, även jag, det är bara mänskligt. Dock går inte jag och off-topic-gnäller om det i någon annans dagbok. Antar att jag bara lackade lite på all dynga som postas här och moderatorerna lär ha ett h-vete om de vill ge sig på och rensa... Nej hon är ingen sklnsky direkt och dawwe är ingen framgångsrik pokerspelare man kan jämföra med jennifer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Nu har jag 2 dagars CGpaus och 5 timmars läsning att se frarm emot iaf.-$10000 Går ner till NL600/800 igen. Oväntat?? Snygg allin med TJ btw preflop. vad va det typ 5bet all in mot min AA sen sög ut? Om det är givar du vill spela kanske du ska spela lägre bord för att inte busta bankrullen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts