mowmow Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Du verkar haft väldigt oflyt nu faktiskt. Runner-runnerfärgad, 2-outad, 3-outad osv. Hoppas det vänder, GL =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Du verkar haft väldigt oflyt nu faktiskt. Runner-runnerfärgad, 2-outad, 3-outad osv. Hoppas det vänder, GL =) Hur vet du att han ledde på flop när r-r färgen satt? PS. nån som vet hur man kan byta namn, de jag ville ha var upptagna så jag bara tog ett, inte så sugen att hette gunnar längre dock... Man kan inte byta användarnamn. Du får lov att att göra ett nytt konto i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mowmow Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 sry sorken mycket möjligt. ser rätt vilt ut på dawwes bord =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 IKO3> osant mrdawwe> usch ja lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorenj Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 ser ju inte ut att gå nå vidare i HU mot IKO...dawwe relodar och IKO sitter med 11k typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 ser ju inte ut att gå nå vidare i HU mot IKO...dawwe relodar och IKO sitter med 11k typ Ja men IKO är inne för minst hälften av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 ser ju inte ut att gå nå vidare i HU mot IKO...dawwe relodar och IKO sitter med 11k typ Hej Sören! gonatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Jävla skitsession! Låg +$6k först och nu ligger jag ist. 3k back och "bara" +2k för dagen.Några händer till får det bli.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Nu slutar jag iaf. Låg +$11k där ett tag för att sen tappa ner det till -$300. Nej, det är inte för att spelarna på NL1000 är exceptionellt bra utan för att jag började tilta. Funderar på att ta en paus imorgon. Gonatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 spela 3 6 och 4 8 i sommar o bli miljonär istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vessel89 Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 spela 3 6 och 4 8 i sommar o bli miljonär istället Jag håller med. Varför inte ta det lite lugnt på dessa nivåer ett tag tills du har en komfortabel rulle för 5/10 så du slipper hoppa upp och ner i nivåer som en jojo stup i kvarten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Jag håller med. Varför inte ta det lite lugnt på dessa nivåer ett tag tills du har en komfortabel rulle för 5/10 så du slipper hoppa upp och ner i nivåer som en jojo stup i kvarten? Vad är det som inte är komfortabelt med 75 inköp? Stick to the plan dawwe, 75k+ USD = NL1000. Sålänge du kliver av under 75 även om du är mitt i en session. Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vessel89 Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Vad är det som inte är komfortabelt med 75 inköp? Stick to the plan dawwe, 75k+ USD = NL1000. Sålänge du kliver av under 75 även om du är mitt i en session. Lycka till. För en normal grinder borde 75 inköp var mer än komfortabelt men jag menar.. Dawwe kan ju uppenbarligen göra sjuka pengar på både NL600 och NL800 och skulle antagligen dubblat sin rulle på bara en månad om han stannat kvar där. Varför inte stanna där ett tag till så han sedan kan etablera sig på 5/10 utan ett behöva kliva ner så fort han har en eller två stora backdagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 För en normal grinder borde 75 inköp var mer än komfortabelt men jag menar.. Dawwe kan ju uppenbarligen göra sjuka pengar på både NL600 och NL800 och skulle antagligen dubblat sin rulle på bara en månad om han stannat kvar där. Varför inte stanna där ett tag till så han sedan kan etablera sig på 5/10 utan ett behöva kliva ner så fort han har en eller två stora backdagar. Tror en stor anledning till att Dawwe spelar så inspirerat på NL600-800 är för att han vill spela NL1000+. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vessel89 Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Tror en stor anledning till att Dawwe spelar så inspirerat på NL600-800 är för att han vill spela NL1000+. Jo men det kvarstår ju fortfarande att han kan göra en hel del pengar där för att sedan säkra en lång framtid på NL1000+ utan att behöva kliva ner direkt vid en eventuell backdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Om inte 75 inköp räcker så har han väl inte på NL1000 att göra alls oavsett bankrulle... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Om inte 75 inköp räcker så har han väl inte på NL1000 att göra alls oavsett bankrulle... Du har missförstått. Folk tror att dave kan tjäna mer på NL600-800, det betyder inte att han inte kan slå NL1000.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Du har missförstått. Folk tror att dave kan tjäna mer på NL600-800, det betyder inte att han inte kan slå NL1000.. Jo, fast spelar man NL1000 betyder det väl att man har större penis och det är det som verkar spela störst roll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 han vill väl upp på NL2000/NL5000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 "Han vill det, han känner si, han känner så" Nästan så man tror att dawwe inte själv har nåt att säga till om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 "Han vill det, han känner si, han känner så" Nästan så man tror att dawwe inte själv har nåt att säga till om Började inte jag mina menigar med "jag tror" ? Orkar inte kolla, men misstänker det. puss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Började inte jag mina menigar med "jag tror" ? Orkar inte kolla, men misstänker det. puss Orkar inte heller kolla, men det spelar ingen roll.. Jag satt bara o fnissade lite åt att minst en o en halv sida ägnats åt att spekulera i hur dawwe tänker kring byte av nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 8 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 +$8100 för dagen.. skönt skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klabbisjp Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Tycker det börjar kännas ostabilt med alla sjuka siffror, bara inte skatteinspektionen får nys om det här. Vet dock inte om sidan han lirar på är skattefri? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Tycker det börjar kännas ostabilt med alla sjuka siffror, bara inte skatte inspektionen får nys om det här. Vet dock inte om sidan han lirar på är skatte fri? Det är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts