Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.

mrdawwe

Recommended Posts

Du verkar haft väldigt oflyt nu faktiskt. Runner-runnerfärgad, 2-outad, 3-outad osv. Hoppas det vänder, GL =)

Hur vet du att han ledde på flop när r-r färgen satt?

PS. nån som vet hur man kan byta namn, de jag ville ha var upptagna så jag bara tog ett, inte så sugen att hette gunnar längre dock... :-D

Man kan inte byta användarnamn. Du får lov att att göra ett nytt konto i så fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med. Varför inte ta det lite lugnt på dessa nivåer ett tag tills du har en komfortabel rulle för 5/10 så du slipper hoppa upp och ner i nivåer som en jojo stup i kvarten?

Vad är det som inte är komfortabelt med 75 inköp?

Stick to the plan dawwe, 75k+ USD = NL1000. Sålänge du kliver av under 75 även om du är mitt i en session.

Lycka till.

Länk till kommentar

Vad är det som inte är komfortabelt med 75 inköp?

Stick to the plan dawwe, 75k+ USD = NL1000. Sålänge du kliver av under 75 även om du är mitt i en session.

Lycka till.

För en normal grinder borde 75 inköp var mer än komfortabelt men jag menar.. Dawwe kan ju uppenbarligen göra sjuka pengar på både NL600 och NL800 och skulle antagligen dubblat sin rulle på bara en månad om han stannat kvar där. Varför inte stanna där ett tag till så han sedan kan etablera sig på 5/10 utan ett behöva kliva ner så fort han har en eller två stora backdagar.

Länk till kommentar

För en normal grinder borde 75 inköp var mer än komfortabelt men jag menar.. Dawwe kan ju uppenbarligen göra sjuka pengar på både NL600 och NL800 och skulle antagligen dubblat sin rulle på bara en månad om han stannat kvar där. Varför inte stanna där ett tag till så han sedan kan etablera sig på 5/10 utan ett behöva kliva ner så fort han har en eller två stora backdagar.

Tror en stor anledning till att Dawwe spelar så inspirerat på NL600-800 är för att han vill spela NL1000+.

Länk till kommentar

Tror en stor anledning till att Dawwe spelar så inspirerat på NL600-800 är för att han vill spela NL1000+.

Jo men det kvarstår ju fortfarande att han kan göra en hel del pengar där för att sedan säkra en lång framtid på NL1000+ utan att behöva kliva ner direkt vid en eventuell backdag.

Länk till kommentar

Började inte jag mina menigar med "jag tror" ? Orkar inte kolla, men misstänker det.

puss

Orkar inte heller kolla, men det spelar ingen roll.. Jag satt bara o fnissade lite åt att minst en o en halv sida ägnats åt att spekulera i hur dawwe tänker kring byte av nivå.

Länk till kommentar