DaPine87 Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 Varför inte boka själv? Mycket enklare att få överblick samt att det går fortare. hehe, vad yrar du om? Citera
mrdawwe Postad 3 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2007 Kom till Svenska Spel sa kör vi Fel nätverk lixom Goddamit Får lägga mig och sova ett par timmar ist. då.. Citera
Rille Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 hehe, vad yrar du om? Att det går fortare,billigare och mycket enklare att få det man vill när man bokar själv. Citera
prime^ Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 en liten pajjasfråga, vart lirar du? måste ta o börja kolla lite, verkar sjukt intressant! Citera
nils_anders Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 Om nån är sugen på HU sitter jag och väntar på ett NL800 TURBO-bord.. Nick? Citera
Doubleofaces Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 Nick? Goddamit Får lägga mig och sova ett par timmar ist. då... Citera
DaPine87 Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 Att det går fortare,billigare och mycket enklare att få det man vill när man bokar själv. hehe, dem flesta prioriterar nog att garanterat få bo på samma ställe som nån vän istället för att det ska gå lite snabbare och va lite billigare.. Citera
Björn85 Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 hehe, dem flesta prioriterar nog att garanterat få bo på samma ställe som nån vän istället för att det ska gå lite snabbare och va lite billigare.. Det är inte 1998 längre http://www.hotels.com - för hotell http://www.travelstart.se - för flyg Citera
Rille Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 hehe, dem flesta prioriterar nog att garanterat få bo på samma ställe som nån vän istället för att det ska gå lite snabbare och va lite billigare.. Kan du förklara för jag fattar ingenting vad du menar. Varför skulle inte kunna bo på samma ställe för att man bokar själv? http://www.luftgrop.se För både flyg och hotell. Ungefär som pricerunner. Citera
heltok Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 någon av er från norrköping som vet vem http://www.magaluf.nu/profile/default.asp?userid=6262 är? tycker hans spelstil påminner en hel del om dawwes :-/ Citera
DaPine87 Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 Kan du förklara för jag fattar ingenting vad du menar. Varför skulle inte kunna bo på samma ställe för att man bokar själv? http://www.luftgrop.se För både flyg och hotell. Ungefär som pricerunner. hm, för att hotell kan bli fullbokade? Citera
Bifffeno Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 hm, för att hotell kan bli fullbokade? Pajnen vad hände med din och urmy.. dagbok?? Citera
Rille Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 hm, för att hotell kan bli fullbokade? Du menar att du blir utkickad från ditt hotell som du bokat på för att någon resebyrå har företräde? Sen om man vill ha pokerrate på rummet lär det vara bättre att boka själv Citera
Ludas Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 Tycker det är intressant att det går så bra för dig HU Dawwe. Har du läst på mkt kring HU spel eller övat mkt eller kör du bara på känsla? Har du lirat det länge eller är det någonting du har börjat med mest nu på senaste tiden? Tycker sj oxå det är sjukt kul att lira HU men på 0,25-0,50 är raken för hög för att man ska kunna tjäna något på det tyvärr... Ska du lira ikv? Lycka till isf, ska försöka raila om jag hinner Citera
mrdawwe Postad 3 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2007 Tycker det är intressant att det går så bra för dig HU Dawwe. Har du läst på mkt kring HU spel eller övat mkt eller kör du bara på känsla? Har du lirat det länge eller är det någonting du har börjat med mest nu på senaste tiden?Tycker sj oxå det är sjukt kul att lira HU men på 0,25-0,50 är raken för hög för att man ska kunna tjäna något på det tyvärr... Ska du lira ikv? Lycka till isf, ska försöka raila om jag hinner Tack tack! Tänkte lira om en stund. Har inte läst nåt om HU utan går mer på känsla. Det var väldigt längesen jag spelade HU så mkt som nu. Förr gick det rätt bra men sen fick jag för mig att jag tappade "det" och att jag tiltade så lätt när jag lirade, men det har släppt nu. Citera
mrdawwe Postad 3 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2007 Om 10 min börjar min hittils dyraste onlineturnering. $1450, en sattelit till WSOP 6-handed, just nu 24 entrants och 4 paket. På Prima.. Citera
sturedenstore Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 Om 10 min börjar min hittils dyraste onlineturnering. $1450, en sattelit till WSOP 6-handed, just nu 24 entrants och 4 paket. På Prima.. Railar dig ända in i mål i denna Citera
blomm123 Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 Om 10 min börjar min hittils dyraste onlineturnering. $1450, en sattelit till WSOP 6-handed, just nu 24 entrants och 4 paket. På Prima.. railar för fullt! ser bra ut just nu iaf.. ÖS PÅ! Citera
Recommended Posts