mrdawwe Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2006 Du är inte rädd för att du gjorde av med alla klonkskillz för hela nästa år igår, davve? LoL jo det är jag, skulle nog vem som helst vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pwned Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 kollade ej igår men har spelat lite NL5/10 mot dej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Hahaha, sjukt vilka klonkskills du har. Snyggt jobbat. Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solle Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Tja mannen. Riktigt kul att se att det går så bra för dig! Men jag måste bara fråga varför ditt mål är att börja lira cashgame igen när det går så pass bra med Sng`sen? Varför lämna ett grymt vinnande koncept för att ge sig ut på väldig, väldigt tunn is? Tjenare Solle! Ja, nu är rullen stabil igen. Otroligt skönt! Det jag ska göra är iaf. att känna på det. Jag älskar att spela cashgame. Det blir inte samma monotona nötgrindande som Sngs/Mtts. Tycker inte att det är tråkigt men cashgame är roligare. Iaf. i längden. Jag tycker inte att jag ger mig ut på väldigt väldigt tunn is. Jag är ju trots allt en vinnande spelare även på cashgame (än så länge) även om det kanske EV-mässigt är smartare att lira cashgame. Märker jag att det börjar gå illa är det ju bara att gå tillbaka igen. Bäst jag håller ett öga på dig, just in case Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2006 Hahaha, sjukt vilka klonkskills du har. Snyggt jobbat. Grattis! Dom är här igen! Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2006 Tja mannen. Riktigt kul att se att det går så bra för dig! Men jag måste bara fråga varför ditt mål är att börja lira cashgame igen när det går så pass bra med Sng`sen? Varför lämna ett grymt vinnande koncept för att ge sig ut på väldig, väldigt tunn is? Tjenare Solle! Ja, nu är rullen stabil igen. Otroligt skönt! Det jag ska göra är iaf. att känna på det. Jag älskar att spela cashgame. Det blir inte samma monotona nötgrindande som Sngs/Mtts. Tycker inte att det är tråkigt men cashgame är roligare. Iaf. i längden. Jag tycker inte att jag ger mig ut på väldigt väldigt tunn is. Jag är ju trots allt en vinnande spelare även på cashgame (än så länge) även om det kanske EV-mässigt är smartare att lira cashgame. Märker jag att det börjar gå illa är det ju bara att gå tillbaka igen. Bäst jag håller ett öga på dig, just in case Lol, gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2006 Började grinden för en timme sen. Torrt med Mtts, Den enda jag är kvar i är en $10 rebuy på Stars som började nyss. Har iaf. 4dubblat stacken! Kommer annars att grinda $500/300sngs på Party/Pokerstars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 10-manna, SH eller HU? sng's alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 19 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2006 10-manna, SH eller HU? sng's alltså 10/9-manna, går åt helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Började grinden för en timme sen. Torrt med Mtts, Den enda jag är kvar i är en $10 rebuy på Stars som började nyss. Har iaf. 4dubblat stacken!Kommer annars att grinda $500/300sngs på Party/Pokerstars. Rätt dåligt värde där uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 dawwe behöver inte värdet, han har edgen ;D Sluta spela om det går dåligt dawwelito, imorrn är en ny dag med nya turneringar. Grattis till dina 15k iaf! wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Började grinden för en timme sen. Torrt med Mtts, Den enda jag är kvar i är en $10 rebuy på Stars som började nyss. Har iaf. 4dubblat stacken!Kommer annars att grinda $500/300sngs på Party/Pokerstars. Rätt dåligt värde där uppe. för dig, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Dawwe: Kan du sluta tilta mig med din topic? Hur länge var du på lowstake egentligen? Btw: http://iremmats.justgotowned.com LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 19 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2006 Började grinden för en timme sen. Torrt med Mtts, Den enda jag är kvar i är en $10 rebuy på Stars som började nyss. Har iaf. 4dubblat stacken!Kommer annars att grinda $500/300sngs på Party/Pokerstars. Rätt dåligt värde där uppe. Det kändes lite så. Gårdagens resultat -$7800. Lite halv-illa sådär. Värst på de högsta borden på Pokerstars antar jag!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 19 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2006 dawwe behöver inte värdet, han har edgen ;D Sluta spela om det går dåligt dawwelito, imorrn är en ny dag med nya turneringar. Grattis till dina 15k iaf! wp! Inte om man tittar på gårdagens siffror men.. Japp idag är en ny dag med nya turrar Tack så mkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 19 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2006 Dawwe: Kan du sluta tilta mig med din topic? Hur länge var du på lowstake egentligen? Btw: http://iremmats.justgotowned.com LOL! Det jag spelar kan väl inte kallas för highstakes? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 19 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2006 Går bättre idag. Ligger + ca $2000. Är bra med i $35kn på Prima, 8:a av 115. Över 500 startande. Ligger även på average i en $50 rebuy på P-stars med 85 spelare kvar. 1a pris ca $15000. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 19 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2006 Ute från Starsturren, ligger ca +-0 på cashgame. 25:a av 63 i $35Kn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2006 Åkte tyvärr som 25a. +$3000 idag iaf. än så länge. Paus för film! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 dåligt dawwe.... ett snitt på 4k$ borde du kunna hålla... Bra jobbat alltså du hade ju nyss 5k$ i BR... MKT starkt jobbat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2006 dåligt dawwe.... ett snitt på 4k$ borde du kunna hålla... Bra jobbat alltså du hade ju nyss 5k$ i BR... MKT starkt jobbat!! Tack ska du ha! Jag ska försöka skärpa mig i fortsättningen. Jag somnade sen så jag slutade på +$3000. Får bli lite bättre siffror idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Dawwe: Kan du sluta tilta mig med din topic? Hur länge var du på lowstake egentligen? Det jag spelar kan väl inte kallas för highstakes? Haha 300 och 500 sngs är väl i princip så högt du kan komma. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2006 Dawwe: Kan du sluta tilta mig med din topic? Hur länge var du på lowstake egentligen? Det jag spelar kan väl inte kallas för highstakes? Haha 300 och 500 sngs är väl i princip så högt du kan komma. :] Nä, har faktiskt varit och sottat på en $1000Sng. Jovisst om man pratar Sngs så stämmer det väl. Men det är cashgamet jag vill åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Dawwe: Kan du sluta tilta mig med din topic? Hur länge var du på lowstake egentligen? Det jag spelar kan väl inte kallas för highstakes? Haha 300 och 500 sngs är väl i princip så högt du kan komma. :] Nä, har faktiskt varit och sottat på en $1000Sng. Jovisst om man pratar Sngs så stämmer det väl. Men det är cashgamet jag vill åt. Jo för jag menar, orka plussa så lite som du gör under ett års tid, det skulle man ju bli tokfattig på Skön du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Dawwe: Kan du sluta tilta mig med din topic? Hur länge var du på lowstake egentligen? Det jag spelar kan väl inte kallas för highstakes? Haha 300 och 500 sngs är väl i princip så högt du kan komma. :] Nä, har faktiskt varit och sottat på en $1000Sng. Jovisst om man pratar Sngs så stämmer det väl. Men det är cashgamet jag vill åt. Varför vara hårdare på cashgame-kraven då när du kan backa 8k$ en dag på SNGs? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts