mickol Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Fan ta er äckelflamare om ni dödat dagboken, var enda anledningen att återkomma till pf.nu för mig. Citera
Gyre Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Fan ta er äckelflamare om ni dödat dagboken, var enda anledningen att återkomma till pf.nu för mig. Nu gissar jag bara men jag tror snarare det är så att det inte gått så lysande för dawwe senaste dagarna. Hade han vunnit en massa så hade han säkert varit snabb med att posta det här för att visa alla som säger att han kommer gula att dom har fel. Men det är som sagt bara vad jag tror. Citera
Nickefik Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Nu gissar jag bara men jag tror snarare det är så att det inte gått så lysande för dawwe senaste dagarna. Hade han vunnit en massa så hade han säkert varit snabb med att posta det här för att visa alla som säger att han kommer gula att dom har fel. Alternativet är väl att han inte spelat något, men det känns inte riktigt troligt heller. Vi lär ju få veta. Citera
torberg Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 han fick munnen full häromdan så spelat har han, och riktigt dåligt har det gått... Citera
Arne_Matematik Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 han fick munnen full häromdan så spelat har han, och riktigt dåligt har det gått... Gick han all-in någon gång? Citera
stoffe83 Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 han har tagit en paus o njuter av vädret och livet med tjejen och vänner! Citera
greywolf Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Detta är en kandidat till årets post tror jag..Har aldrig sett så många dumheter på så få ord! mm ja den där posten är ett guldkorn Citera
mrdawwe Postad 15 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2007 Yellow? Det är för stor % av de som skriver i den här dagboken just nu vars inlägg inte är konstruktiva. Det gör att jag inte riktigt känner för att ta tag i den. Tror just nu att den stjälper mig mer än hjälper. Jag tar en paus därför. Jag har lagt upp en plan för de närmaste 4 mån som jag kommer följa. Nån gång i framtiden kanske jag postar den. Citera
mrdawwe Postad 15 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2007 Nu ska jag sparka fotboll för första gången på år. Citera
sorkenkk Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Yellow? Engelskt uppslagsord yellow Svensk översättning guling {stötande} (substantiv) används ibland om personer från Asien med ljusbrun hud Citera
TheWalker Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Engelskt uppslagsord yellow Svensk översättning gulna (verb; intransitivt) bli gul Citera
heltok Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Yellow?Det är för stor % av de som skriver i den här dagboken just nu vars inlägg inte är konstruktiva. Det gör att jag inte riktigt känner för att ta tag i den. Tror just nu att den stjälper mig mer än hjälper. Jag tar en paus därför. Jag har lagt upp en plan för de närmaste 4 mån som jag kommer följa. Nån gång i framtiden kanske jag postar den. känns inte som du lyssnat så mycket på de konstruktiva inläggen heller för den delen. mycket ryggdunkade och groupthinkvarning bland de inläggen du valt att svara på. tror du hade behövt lyssna på de konstruktiva inläggen också. har ju varit många som sagt att detta stjälper mer än det hjälper och kanske de hade rätt. bra med långsiktiga planer. se till att följa dem så du inte fortsätter falla tillbaka i samma destruktiva beteende. GL! Citera
ebisumaru Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 känns inte som du lyssnat så mycket på de konstruktiva inläggen heller för den delen. mycket ryggdunkade och groupthinkvarning bland de inläggen du valt att svara på. tror du hade behövt lyssna på de konstruktiva inläggen också. har ju varit många som sagt att detta stjälper mer än det hjälper och kanske de hade rätt. bra med långsiktiga planer. se till att följa dem så du inte fortsätter falla tillbaka i samma destruktiva beteende. GL! håller med, GL Citera
rAilFISH Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 idioter, palla att denna dagbok ska läggas ner pga eran avundsjuka. Citera
Nevermind Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 idioter, palla att denna dagbok ska läggas ner pga eran avundsjuka. Men vad är grejen? Varför tror du att det handlar om avundsjuka? Finns ju en del andra NL 5/10 dagböcker här och där har det inte alls varit samma typ av inlägg som här...Så snälla, tänk innan du skriver massa skit. Citera
sorkenkk Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 idioter, palla att denna dagbok ska läggas ner pga eran avundsjuka. Fortfarande så är ingen avundsjuk. Citera
DaPine87 Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Fortfarande så är ingen avundsjuk. tror jag nog rätt många är även om inte du är de.. Citera
asken Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Fortfarande så är ingen avundsjuk. Nej, du lär ju göra så sjukt mycket deg på ditt NL100-lir så varför ska du vara avundsjuk liksom? Citera
Recommended Posts