Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.

Recommended Posts

Postad

gratulerar dawwe :D:D:D:

mkt imponerande...satt å raila en del å du satte ju de mesta, du är ju lite av ett lottobarn 8-) ....

förresten vet din barbrud om hur mkt du vann ikväll egentligen.....

är ju ett X antal årslöner i baht8-)

ha d gött du är grym

Postad
Hur tänkte du när du syna me QJ all in pre i 150k?

Fel, jag är tiltad fasen nu och jag lade precis ned cashgamet med.

+$2k för dagen (minus turneringsinköpet)

Tänker ta 1 eller 2 dagars paus nu, behöver det känner jag, annars går det bara som det brukar.

Lirar turren nu bara och tar det lugnt.

Ligger lite över average med 115 pers kvar efter att ha fiskbluffat bort en jättedel av stacken. :(

Postad

Kul att se att du pallar lägga ner en sväng! :) Skönt att höra att du cashar i touren också, bra jobbat. Ett steg i rätt riktning är det verkligen när du kan hantera den kommande tilten genom att lägga ner. Fortsätt så! :)

Postad

Hej Dawwe!

Jag är ingen postare av stora mått på pokerforum.

Jag känner däremot och rätta mig om jag har fel att din dagbok ibland kan vara tiltframkallande eftersom det är så många som klankar ner på ditt spel. Då känns det som du känner att nu ska jag minsann vissa "mupparna" var båten ska ligga, sådeså...

I min värld är det mer som att du kanske borde tänka lite mer på dig själv och kanske inte bevisa för allt och alla att du faktiskt KAN. Jag tror att de flesta här redan vet att du kan. Eller så har du haft 3-4 sjuka rusher på väldigt kort period.

Så kontentan borde vara att lägga ner dagboken för bekräftelsen har du redan fått.

Jag antar att de flesta kommer racka ner på mig nu, men jag tror någonstans att du förstår vad jag menar.

Å andra sidan har jag varit full i ett dygn nu så mina åsikter kanske mest är värda vatten...

tadada

Postad

Bra tips för MrDawwe, men tråkigt för oss andra.

Jag tror att MrDawwe njuter för fulla muggar av uppmärksamheten som den här dagboken ger. En orsak till uppmärksamheten är ju att man loggar in varje dag för att se om han vunnit 711 inköp eller gulat. Det här måste ju skapa någon form av prestationskrav som MrDawwe är väl medveten om och sporras av.

Ser man till vad som kanske vore bäst för MrDawwe så kanske det just vore att lägga ner dagboken och istället koncentrera sig på sitt spel och framför allt sitt MM.

Postad

Samtidigt tror jag att dagboken hjälper till mycket när det gäller att sluta spela när tilten kommer. Att alltid känna sig alltid iaktagen gör att det blir ännu värre att tilta. Samma sak som att det är färre som tiltar live, där vet folk vem du är och det blir pinsamt att tilta... aja ni förstår min poäng. Gl dawwe