DinJävlaKyckling Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Om du har tur så är du som mig, väger 65 kg men jag kan inte gå upp eller ner i vikt. Jag kan äta pizza varje måltid i en månad utan att gå upp i vikt och jag skulle kunna sluta äta mat och fortfarande väga 65kg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weismyller Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Om du har tur så är du som mig, väger 65 kg men jag kan inte gå upp eller ner i vikt. Jag kan äta pizza varje måltid i en månad utan att gå upp i vikt och jag skulle kunna sluta äta mat och fortfarande väga 65kg Då har vi samma sjukdom du å ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
folder Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Trist Dawwe. Hoppas du fått ditt snus nu iaf och att du kryar på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 27 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 December , 2007 Tack alla! Ska sova nuefter att ha lyckats med ännu en -session. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 dawwe ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 ruttet värre, allt ordnar sig. ryck upp dig! går det att visa sig ute med den fastnitade käken? åkte killen fast? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bolme Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Killerwolf, spelade inte du wc3 i klanen NG] ??tror den hette så NorrlandsGuld me festis osv osv?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Fyfan så vidrigt Dawwe, sjukt tråkigt att inte ses i Bahamas - hoppas du kryar på dig fort! . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Tja dawwe. Tråkigt som fan, tar en sväng förbi sjukhuset imorrn med eyedol och hans tjej så du får någon att prata med. Krya på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 fan va tråkigt. skapligt frustrerande. Krya på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Om jag polisanmäler då menar du va? Tack! Ha det skönt i Spain! Ha bara med papper från sjukhuset ska det inte vara något problem antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 baah fy fan va segt asså. tråkigt att du fick ställa in bahamas också. krya på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheToft Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Om jag varit dig dawwe hade jag använt Luktsnus som substitut. Sjukt underskattat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Om jag varit dig dawwe hade jag använt Luktsnus som substitut. Sjukt underskattat! var du seriös eller vad är det? eller att man ska sitta med en dosa i ansiktet o sniffa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iraiseyoufold Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Krya på dig killen !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZILLOW Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Ja fy fan du som verkar va en sån goo kille, och i thailand av alla ställen. Krya på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aim4vegas Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Tjena, jag ska försöka komma förbi dig imorrn men sista dagen med Saa innan hon drar till Bangkok och vi skulle dra iväg med nån hyrbil. Annars kommer jag o hälsar på under lördagen istället!! Hur länge blir du kvar på sjukan? Sen vill jag säga jag bestämmt mig för att dra med dig till aussie millions om du kan åka:-D Vi kan ju ta samma flyg nu om du åker från thailand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Jag är ca 1,80.. blir grymt underviktig, fan vad jag sitter och tycker synd om mig själv, kommer iinte på n¨t konstgruktivt at göra heller. Sjukt hungrig och mitt snus har fortf inte kommit. Bara en jävla antibiotikashot i högerhanden som värker satan. OCH flickvännen, enda sallskapet i rummet är trött och sur, antagligen för att jag gnäller. Förståeligt men men.. Om du bara får flytande föda är det inga problem ändå att hålla vikten uppe. Se bara till att göra massa skyssta smoothies med mycket fet glass osv utöver den flytande föda/näringsdryck som sjukhuset säger att du måste ta. Skaffa en mixer ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 var du seriös eller vad är det? eller att man ska sitta med en dosa i ansiktet o sniffa? http://en.wikipedia.org/wiki/Snuff Vet inte om det var detta han menade iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Tjena, jag ska försöka komma förbi dig imorrn men sista dagen med Saa innan hon drar till Bangkok och vi skulle dra iväg med nån hyrbil. Annars kommer jag o hälsar på under lördagen istället!! Hur länge blir du kvar på sjukan? Sen vill jag säga jag bestämmt mig för att dra med dig till aussie millions om du kan åka:-D Vi kan ju ta samma flyg nu om du åker från thailand. Fan va du är seriös med kjoltygen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Om du bara får flytande föda är det inga problem ändå att hålla vikten uppe. Se bara till att göra massa skyssta smoothies med mycket fet glass osv utöver den flytande föda/näringsdryck som sjukhuset säger att du måste ta. Skaffa en mixer ! Mixa fett med socker och äta tätt är nöten... Se till att ha vitaminer och mineraler som täcker dagsbehovet med ! EDIT: Glömde lägga till att protein drinkar är bra om man ska bygga ngt öht... Så Socker + fett + vitaminer/mineraler + protein ! Inte så krångligt igentligen, finns vitamin/mineral tabletter på apoteket som är bra, ett par feta milkshakes + en protein drink ( finns bra sådana i affärer och kostar endel men värt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Killerwolf, spelade inte du wc3 i klanen NG] ??tror den hette så NorrlandsGuld me festis osv osv?? japp, free, festis lequa var också med där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tarmac Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 var du seriös eller vad är det? eller att man ska sitta med en dosa i ansiktet o sniffa? Det fyller sin funktion, körde med det samt vanligt snus i ett par år, och det var najs =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 28 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2007 Vaknat nu! Fick höra av doktorn att jag kan komma ut härifrån imorn. 2 dagar efter det går mitt första plan. Möjligheten att jag åker och spelar rubbet med trasig käke finns ändå. Man kan väl spela live-poker stum , eller? Så länge som jag sett fram emot detta ska jag iaf göra allt jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts