erik87 Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Go Go Go Go!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Vad har hänt nu? Har han/du (beroende på vem som läser) tagit ut en stor del av rullen? Har försökt leta men hittar inget, bara massa skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
escobar Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Grymt! Startar man inte med 20k? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Startar man inte med 20k? Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Startar man inte med 20k? Nej. Mår inte du dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busmusen Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 någon som vet vad mrdawwe heter om hans namn dyker upp i liverapporteringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
escobar Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Nej. Mår inte du dåligt? Har jag missat någon form av ironi nu? I sådana fall ber jag ödmjukast om ursäkt ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Har jag missat någon form av ironi nu? I sådana fall ber jag ödmjukast om ursäkt ... Har jag missat någon form av ironi nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schermanator Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Dawwe har 36k och Skuja har 14k efter andra nivån! / Scherman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyKlonk Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 gretko brozzan man börjar väll vist me 20 laxar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Man börjar med 20K! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Jobba Jobba Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schermanator Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Man börjar med 20k o sen är det 2h blindsnivåer för er som undrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schermanator Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 någon som vet vad mrdawwe heter om hans namn dyker upp i liverapporteringen? David Sonelin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxwell Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Schermanator är de nån mer förutom Dave och Skuja från Norrköping som spelar main? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Nån som vet hur många spelare det är i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Nån som vet hur många spelare det är i år? NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schermanator Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Björn "Bearbear" Gustafsson lira igår men åkte sista nivån för dagen... Han var sjukt kall hela dagen o stoppa tillslut in med 9orna mot kungarna typ... Ska ner på spa sen återkommer ja med rapporter från nivå 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 NEJ Varför skulle han veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Varför skulle han veta det? Har jag sagt att han SKA veta det? Jag gav ett kort och koncist svar på frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brander Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Nån som vet hur många spelare det är i år? "After four days of Main Event play, the official numbers are in! 6,358 players entered the 2007 WSOP Main Event, creating a prizepool of $59,784,954. 621 places will be paid, and each player who cashes will be guaranteed at least $20,320. First place will win $8,250,000. 2,415 fewer players entered the Main Event in 2007 than in 2006, but this year's number is 739 higher than when Joe Hachem won it all in 2005." Källa: http://www.worldseriesofpoker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schermanator Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Schermanator är de nån mer förutom Dave och Skuja från Norrköping som spelar main? jag är från finspång. men ingen mer som vi känner från norrköping.. har åkt ur nu, dawwe hade runt 40k senast jag kolla men de var för 2h sen.. /skuja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 17k senaste check.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 10 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Åkte nyss. Kul turnering att spela men efter några klantiga "moves" var man short. Gick inte att komma tillbaka. Knektarna vs AK till slut i en 35k-pott. Att åka ur turneringar är bland dom värre upplevelserna man kan ha tror jag. Aja, nya tag blir det antagligen imorn eller övermorn då Bellagio Cup WPT $10k spelas. Ska ta igen dagens förlust + mkt mer genom Cg online ikväll är det tänkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts