Illyria Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Finns pokerheads, eller som dom kallas - bubbleheads! att köpa någonstans i sverige? Har bara hittat på amerikanska sidor, och då blir det fraktfrågor och tull och dylikt antar jag. Vore enklare om någon svensk sida köpt in. Någon som vet något om detta? Måste bara skaffa mig en Hellmuth bubblehead Citera
Illyria Postad 20 November , 2006 Författare Rapport Postad 20 November , 2006 http://www.pokerheads.net/ Citera
Kape Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Ser ut som smurfar, varför ska man betala $45 för dem? Är det något som jag inte förstår? Citera
zinna Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Om du skyndar dig kanske du hinner beställa ett bobblehead av greg raymer från pokerstars för 800fpp då ingår frakt dessutom. Citera
baller Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 bobbleheads finns att skaffa på alla kändisar i usa, mer eller mindre. Varför vet ifan, men det är väl någon som tycker dom är roliga och nåt skit skall man väl ha för att kunna hotta till sitt skrivbord i sin cubicle Citera
Sylwester Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Det är ju inte ens likt. Citera
Recommended Posts