dannnne88 Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Jag spelar lite på tain just och varje gång jag är inne och spelar på nl100 så är det en kille som heter Kingdiamond inne, han spelar 8bord och spelar tamefan 24/7. Är det bara en riktig gnetare eller kan det vara en bot tror inte jag sett han skriva någonting heller. Ne jag funderar verkligen, står att han är från Malmö så är det en spelare så kanske han hänger på pf och kan skriva i den här tråden hur mycket han egentligen spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
axelsson Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 botar brukar väl vanligtvis vara FL? Känns lite svårt med en vinnande NL bot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 19 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2006 botar brukar väl vanligtvis vara FL? Känns lite svårt med en vinnande NL bot asså jag funderar verkligen för jag har inte spelat en enda session än på tain när han inte spelat...måste vara en riktig jävla gnetare då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Jag spelar oxå på tain, kanske 4-6 h om dagen i snitt, och eftersom det är så få bord uppe på dom nivåerna är det oftast samma spelare man möter, jag ser inget konstigt i det, spelar man åtta bord och miniview är det ju inte det lättaste att hinna se saker folk skriver i chatten heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 19 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2006 Jag spelar oxå på tain, kanske 4-6 h om dagen i snitt, och eftersom det är så få bord uppe på dom nivåerna är det oftast samma spelare man möter, jag ser inget konstigt i det, spelar man åtta bord och miniview är det ju inte det lättaste att hinna se saker folk skriver i chatten heller. Denna kille spelar mer än 6h per dag, vet vissa dagar då man nött på rejält själv sen så drar man och gör nåt sen kmr man hem så sitter han kvar på samma bord ändå de är snarare 12h per dag för han om inte mer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 19 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2006 fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J0urneyMan Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Det kan ju vara fler spelare som spelar på samma konto också. Men om du är säker på att han spelar pass på över 10h så kan det ju vara värt att be sidan undersöka saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Det finns folk som jobbar 18h om dagen oxå, det kan vara flera som spelar med samma konto, känns som att dra lite stora växlar bara för att någon spelar "onormalt mycket". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 20 November , 2006 Rapport Share Postad 20 November , 2006 Dem kör en del race på tain och kan lova att han är med i toppen i något av dem så är dem 2 spelare som turas om att köra så mkt det bara går. Men man vet alldrig han kanske har något gott program till hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 20 November , 2006 Rapport Share Postad 20 November , 2006 Gissningsvis ett FPP race där några delar på samma konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 20 November , 2006 Rapport Share Postad 20 November , 2006 , och eftersom det är så få bord uppe på dom nivåerna Ööh...hmm?! hur litet är tain egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 20 November , 2006 Rapport Share Postad 20 November , 2006 botar brukar väl vanligtvis vara FL? Känns lite svårt med en vinnande NL bot Inte om vi snackar shortstackpoker. Det här är ju säkert bara en grindare dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 20 November , 2006 Rapport Share Postad 20 November , 2006 , och eftersom det är så få bord uppe på dom nivåerna Ööh...hmm?! hur litet är tain egentligen? Tillräckligt litet för att man ska se samma spelare dag ut och dag in.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vikko Postad 20 November , 2006 Rapport Share Postad 20 November , 2006 har spelat med den här killen en hel del på sidan, å tvivlar starkt på att han ska vara en bot.. kan inte säga säkert men för mig att jag har snackat med honom nån gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pwned Postad 20 November , 2006 Rapport Share Postad 20 November , 2006 tror nästan bara det finns FL botar?måste vara svårt att fixa en nl bot som spelar bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
piggeh Postad 20 November , 2006 Rapport Share Postad 20 November , 2006 Känns som att killen grindar in någon bonus snabbt. Lite jobbigt att ha honom på nästan alla bord, men tur att han inte spelar speciellt bra när han kör 8 bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 20 November , 2006 Rapport Share Postad 20 November , 2006 tror nästan bara det finns FL botar?måste vara svårt att fixa en nl bot som spelar bra? Första gången bottar tydligt dök var det i NL-sng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 20 November , 2006 Rapport Share Postad 20 November , 2006 som sagt, det är troligen någon som lirar som fan för en fpp race. Annars gör du bäst i att maila supporten på din sida, de bör kolla upp det om du känner dig osäker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pwned Postad 21 November , 2006 Rapport Share Postad 21 November , 2006 där ser man,trodde FL vart lättare att "programera" tror nästan bara det finns FL botar?måste vara svårt att fixa en nl bot som spelar bra? Första gången bottar tydligt dök var det i NL-sng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts