Gå till innehåll

Allt om QoS!


parre

Recommended Posts

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det jag undrar över angående Qos är hur man kan ha ett så brinnande intresse för poker att man startar upp ett forum och lägger ner hela sin själ i det utan att sitta och spela(förutom 2-7 3D och pf online trn) :shock:

Eller är det så Qos att du spelar på siter vi andra aldrig hört talas om och därmed är "före" oss alla andra i fråga om vinster :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cab19, det började med att jag tänkte spela poker seriöst, men insåg snart att det inte skulle hända närmsta 150+ åren. :)

 

Sen när det tog fart på forumet så har det hela blivit mer och mer mer en kul upplevelse just i och med att jag fått träffat så mycket kul folk och gjort så kul grejer. :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

En annan sak: Jag vet att QoS själv uttalar sitt nick som "Q o S", dvs som sos i sosAlarm. Snacka om att det slog min värld i spillror. När jag tänker på QoS, för att inte tala om i alla drömmar, blir det ungefär som "kooos", som när man "flyger sin kos".

 

1.Får jag uttala det som jag vill.

2. Vad i hela friden är en QoS för nåt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En annan sak: Jag vet att QoS själv uttalar sitt nick som "Q o S", dvs som sos i sosAlarm. Snacka om att det slog min värld i spillror. När jag tänker på QoS, för att inte tala om i alla drömmar, blir det ungefär som "kooos", som när man "flyger sin kos".

 

1.Får jag uttala det som jag vill.

2. Vad i hela friden är en QoS för nåt?

 

QoS står för Quality of Service.

http://susning.nu/QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1.Får jag uttala det som jag vill.

 

Det tror jag, men dubbelkolla med innehavaren ;)

 

2. Vad i hela friden är en QoS för nåt?

 

Står tydligen för Quality of Service. Nåt datanördigt är det :)

 

Själv inledde jag min karriär här på forumet med att tro att det betydde Queen of Spades:D

 

//Hickmott

 

 

EDIT: Bojen var lite snabbare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...
Har för mej att det va lite bråkigt ang några trådar så han beslutade sej för att ge sej av.

Va bl.a en tråd om socialbidrag... är inte 100% på att detta va QoS men ganska säker !

 

Detta får gärna utvecklas...

 

Följande var för övrigt det roligaste inlägg jag läst på länge:

 

jag undrar hur det kommer sig att jag aldrig någonsin har sett QoS i verkligheten även fast jag alltid befinner mig i samma område som han gör.

Han är en ninja.

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...