Gå till innehåll

SnG, hur många har ni förlorat/vunnit i rad?


Pokemonn

Recommended Posts

En liten fundering bara, inte tänkt som whine och Bad Beat gnäll. ;)

 

Har börjat om min poker "på nytt" och har kört SnG igen. det trivdes jag bäst med från början, så det är väl lika bra att hålla sig till det. :) Efter 50st SnG så hade jag ROI på 33%, och jag var nöjd med mitt spel (är det fortfarande). Känns som jag har koll på grejerna.

 

Så idag har jag inte träffat en enda flop. :( Har spelat 7st och torskat rätt ut på alla. Jag ligger fortfarande bra på +, och det vänder nog när korten kommer tillbaka.

 

Men idag gick det bara inte. Fick ta mig sjutton knappt några spelbara händer, och får jag det så missar jag floppen totalt. CB, syn. Möjlig färg på bordet, CB, re-raise. Så får man folda. Typ. Skit. Kännds ju bara fel att syna när det enda man kan slå är en ren bluff, och man har inga möjligheter att dra till en vinnande hand ens.

 

Det är inte ens det att jag kan gnälla på Bad Beats, det är ju inga Bad Beats om jag inte träffar ett skit. Då är det ju bara "Bad Flops" tills man är shortstack och tvingas köra race för att sedan åka ut.

 

Ni som spelar SnG för fulla muggar, när Ni har gått in i en dålig period, hur många SnG har Ni haft i rad med "noll träffar och inget fungerar" (typ)?

 

Och en roligare sida: Hur många SnG har Ni spelat i rad och kommit ITM på samtliga? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 85
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har tre raka segrar i rad ($5.5 :lol: ) som mest. Men det är ju rätt väsentligt vilken nivå man talar om. Tror inte att en del av boysen som skrivit tidigare i tråden skulle ha några större problem på min nivå... ;)

 

Bara för man är vinnande på en högre nivå vinner man inte 100raka sngs på en lägre nivå. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag väl egentligen ochså spelat för få för att det ska vara något stort "rekord", det kommer säkert längre förlustserier och förhopningsvis fler långa ITM. Surt bara när förlusterna känns så totala, man har aldrig haft en chans att vinna eftersom man "missat hela matchen" så att säga. :)

 

Korttorkan tog visst slut snabbare än väntat, spelat 3st idag: 1:a, 2:a, 1:a. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...