SnyggMicke Postad 18 November , 2006 Rapport Share Postad 18 November , 2006 Finns det ngn sida där man kan visa vilka kort man foldar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 18 November , 2006 Rapport Share Postad 18 November , 2006 Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 18 November , 2006 Rapport Share Postad 18 November , 2006 Finns det ngn sida där man kan visa vilka kort man foldar? lol du älskar att göra grymma laydowns och få cred för dem eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 18 November , 2006 Rapport Share Postad 18 November , 2006 ladbrokes efter nyår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 18 November , 2006 Rapport Share Postad 18 November , 2006 wpx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haggisen1 Postad 18 November , 2006 Rapport Share Postad 18 November , 2006 Ultimatebet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 wpx Kan man verkligen? Aldrig jag någonsin sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutte_1983 Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Finns det ngn sida där man kan visa vilka kort man foldar? lol du älskar att göra grymma laydowns och få cred för dem eller? Well of course sucker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 wpx Kan man verkligen? Aldrig jag någonsin sett. Var väl lite trött när jag skrev det. Trodde han menade att man kunde se korten efter att man foldat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 20 November , 2006 Rapport Share Postad 20 November , 2006 Det ar bara idiotiskt att visa kort man inte maste visa. EV -. "Men man kan ju tilta nagon"... Kan man kanske, men inte tillrackligt ofta och knappast till det forlorade vardet i att lacka sa mycket info. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kometen Postad 20 November , 2006 Rapport Share Postad 20 November , 2006 Lite rubrikpill, tack! Blir ju tiltad på CAPSLOCK! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badtorsker Postad 20 November , 2006 Rapport Share Postad 20 November , 2006 Poker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 20 November , 2006 Rapport Share Postad 20 November , 2006 Poker.com Om mitt minne inte e alltför dåligt så kan här även bestämma endast ett kort att visa upp, allt för att tilta fi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 20 November , 2006 Rapport Share Postad 20 November , 2006 kul, detta borde alla sajter ha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 20 November , 2006 Rapport Share Postad 20 November , 2006 Lite rubrikpill, tack! Blir ju tiltad på CAPSLOCK! Your wish is my Command! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 20 November , 2006 Rapport Share Postad 20 November , 2006 ladbrokes efter nyår. ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MarcusK Postad 21 November , 2006 Rapport Share Postad 21 November , 2006 Jag skulle vilja veta var man kan se kort som muckas. På ipoker (betfred och noble) kan man i handhistoriken se de kort som muckas vid visning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts