QoS Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Posta kommentarer om PAF Poker.se Million Cruise här! - QoS Citera
HeyJohan Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Kommentera? Är det OK att nämna att QoS sitter i min hytt och äter mitt taxfree-godis? Är det OK att nämna att han sitter i strumplästen och antingen är det nyskuren lök eller så är det något annat som får mina ögon att tåras? Om trekvart drar det igång och man kan väl inte säga att man är nervös. Det är lite som att ensam utmana Napoleons arméer - man kan vara lugn eftersom man vet att inte ens storklonken kan rädda en från underlag Sjukt kul att strukturen är mer spelvänlig den här gången och att jag inte är lika trött som jag var då. Mvh Johan Citera
Oskarsson Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Öhh, ett startfält? Vad denna kovändning Citera
QoS Postad 18 November , 2006 Författare Rapport Postad 18 November , 2006 Öhh, ett startfält? Vad denna kovändning Pga av deltagarantalet valde man att köra ett fält. - QoS Citera
Bluwajt Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Om uppkopplingen är stabil skulle det vara toppen om ni kunde fixa upp lite bilder sen också! Citera
QoS Postad 19 November , 2006 Författare Rapport Postad 19 November , 2006 Om uppkopplingen är stabil skulle det vara toppen om ni kunde fixa upp lite bilder sen också! Vi hoppas på det med! Just nu funkar den rätt dåligt. - QoS Citera
inteillaalls Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Och nu är det över eller? Det var ju en timme mellan varje postning; 19spelare => finalbord => nu va? Kolla noga så ser ni QoS klättra i 3G-radarn för att få mottagning! ---> Citera
IAbuseYouAbuseMe Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Är Mattias Andersson på finalbordet "The Screaming Swede"? Eller är det bara en fakenicker? Citera
eurythmech Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Är Mattias Andersson på finalbordet "The Screaming Swede"? Eller är det bara en fakenicker? Det är inte han. Citera
DJSilver Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Jag kan förstå varför det var så få deltagare denna gång. Med tanke på det dåliga upplägget och strukturen förra gången. Men att ni sedan väljer att ändra allting denna gång så känner man sig lite blåst på konfekten Enda orsaken till att jag valde att inte åka denna gång var som sagt var p.g.a. av strukturen och upplägget. Fy på ER... Citera
gdaily Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Jag kan förstå varför det var så få deltagare denna gång. Med tanke på det dåliga upplägget och strukturen förra gången. Men att ni sedan väljer att ändra allting denna gång så känner man sig lite blåst på konfekten Enda orsaken till att jag valde att inte åka denna gång var som sagt var p.g.a. av strukturen och upplägget. Fy på ER... Hönan och ägget, om strukturen skulle ändras så skulle 300 pers anmäla sig, och då skulle man vara tvungen att ändra tillbaks. Tyvärr ¨så är det ju inte Pokerevent utan Silja som sätter gränserna på när tävlingen får starta och sluta. Citera
schoolbook Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Väldigt trevligt arrangemang i alla fall, även om klonken inte var med mig. Kan knappt minnas en enda träffad flopp vare sig i turneringen eller cashgamet, låt var att mitt minne kanske är något selektivt. Citera
Recommended Posts