dekutree Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 Sluta dra ut mig.. nä jag bara skoja. Fan va du pushar mycket :> Citera
Kenan83 Postad 8 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2007 Sluta dra ut mig.. nä jag bara skoja. Fan va du pushar mycket :> hehehe tjena =) Har nästan glömt bort denna dagbok Har precis kollat upp hur du ligger till på LB och dina stats på sharkscope, ville igentligen skriva hej i chatten men kan inte medans jag har PO igång Har haft ganska mycket tur mot dig, men du kommer få chansen att vinna eftersom jag lär spela mycket på FT nu. Känns som om jag spelar mycket bättre när du är med, stänger av PF.nu, msn och tv´n och försöker hänga med i spelet, skitroligt är det Pushar ganska mycket, men jobbigt att sitta med 10BB när hela bordet har VIP på 6, känns bättre att chansa och sno blinds då =) hmm kanske dax att starta en sng dagbok... Citera
Kenan83 Postad 8 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2007 Vilken nivå kör ni? berör på, spelar jag 2-4 bord så blir de oftast $55, men de senaste 2 dagar har jag lirar $22 (6-12 bord). Citera
dekutree Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 hehehe tjena =) Har nästan glömt bort denna dagbok Har precis kollat upp hur du ligger till på LB och dina stats på sharkscope, ville igentligen skriva hej i chatten men kan inte medans jag har PO igång Har haft ganska mycket tur mot dig, men du kommer få chansen att vinna eftersom jag lär spela mycket på FT nu. Känns som om jag spelar mycket bättre när du är med, stänger av PF.nu, msn och tv´n och försöker hänga med i spelet, skitroligt är det Pushar ganska mycket, men jobbigt att sitta med 10BB när hela bordet har VIP på 6, känns bättre att chansa och sno blinds då =) hmm kanske dax att starta en sng dagbok... =D Sharkscope statsen är inte mycket att hurra för, du kan ju kolla penga-kurvan om du inte gjorde det , loL! Men det e ju kul att du skärper till dig för att slå ut mig, härligt!! Well, gl vi lär ses på borden Citera
dekutree Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 Vilken nivå kör ni? Jag kör 22or blandat med 33or för tillfället, ca 10 bord. Citera
Kenan83 Postad 8 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2007 =D Sharkscope statsen är inte mycket att hurra för, du kan ju kolla penga-kurvan om du inte gjorde det , loL! Men det e ju kul att du skärper till dig för att slå ut mig, härligt!! Well, gl vi lär ses på borden aa men sharkscope går ju inte att lita på helt 100% =) Måste skärpa mig, inte kul att skämma ut mig Någon har försökt att hacka mitt neteller så den är låst för tillfället, så fort jag pallar låsa upp den så ska jag fixa TM och starta en ny dagbok så kan vi diskutera massa roligt där Citera
Recommended Posts