trexter Postad 31 Januari , 2005 Rapport Postad 31 Januari , 2005 Som sagt; några idéer. Svängningarna lär ju vara stora. * RP - QoS * Citera
Ingpin Postad 31 Januari , 2005 Rapport Postad 31 Januari , 2005 Svängningarna är stora, men raken är värre. När jag började spela PL HU hold'em så startade lade jag undan 5000 stora blindar. Min största nedgång var 6 maxinköp. Det är inte speciellt stor varians, men det berodde förmodligen att mina motståndare alltid köpte in sig under maxinköp. Raken var en killer och det var svårt att få motståndare efter ett tag, vilket var anledningen att jag började med HU NL sng istället. Så, lägg undan 25 maxinköp till att börja med. Förlorar du det så ska du nog leta efter någon annan spelform. Citera
Ingpin Postad 31 Januari , 2005 Rapport Postad 31 Januari , 2005 Var hittar man HU SnG? Pokerstars, prima, ladbrokes, paradise exempelvis. Citera
dlinder Postad 31 Januari , 2005 Rapport Postad 31 Januari , 2005 Pokerstars, prima, ladbrokes, paradise exempelvis. Ok. Heh, typ alla sajter jag inte provat alltså Ska kolla upp, tackar. Citera
trexter Postad 31 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2005 Men när su spelar SNG:s betalar du väldigt mycket till banken också? Jag tycker inte raken verkar värre?! Citera
eroz Postad 31 Januari , 2005 Rapport Postad 31 Januari , 2005 Men när su spelar SNG:s betalar du väldigt mycket till banken också?Jag tycker inte raken verkar värre?! Beror lite på nivån du lirar. $0.75 + $0.25 är kanske inte det bästa valet. Citera
Chtulhu Postad 3 Februari , 2005 Rapport Postad 3 Februari , 2005 Heh, På mini Sit n' Go så vinner man ju pengarna tillbaka iaf om man inte spelar som ett helt åsnearsle.. Speciellt om man testar paradises 2.5+0.25$ där 3:an i princip får pengarna tillbaka och 2:a, 1:a vinner lite. Så för mig kan de gott rake'a lite om de vill det Citera
Recommended Posts