freddola Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Bästa sajten just nu! Worldpx pga av 100% rakeback. Citera
venividi Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 William hill är ett jävla hornätverk och dom som spelar där är horungar Citera
SGx Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 William hill är ett jävla hornätverk och dom som spelar där är horungar trevligt med folk som objektivt beskriver "sanningen" Citera
Bluffaren Postad 20 November , 2006 Författare Rapport Postad 20 November , 2006 Bästa sajten just nu!Worldpx pga av 100% rakeback. Men det är tydligen inte mycket liv där plus att man får skatta. Citera
MarcusK Postad 23 November , 2006 Rapport Postad 23 November , 2006 Jag har nyligen börjat spela på pokerroom (ongame) och, jag vet inte om det är tillfälligheter men på lågnivå NL så har jag flera gånger stött på typer som går all in i tid och otid. Det är bara att sitta och vänta och fegbetta med monster på flopen så vaknar tomten plötsligt och går all . Det kan vara tillfälligheter men jag tycker mig ana att spelet är stundals rent farsartat jämfört med på ipoker (betfred och noble för min del). Citera
AAisking Postad 23 November , 2006 Rapport Postad 23 November , 2006 William hill är ett jävla hornätverk och dom som spelar där är horungar Är det verkligen sant, herregud!!! Citera
jaken Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 jag har nu mest lirat på party poker och funderar på att byta till full tilt. Bara en sak jag undrar om någon som vet skulle kunna svara på vad det är för skillnad på raken på PP och full tilt. jag hittade inget svar på frågan på deras hemsida men kanske letade för dåligt... alltså vad har PP för rake och vad har full tilt för rake? Citera
Recommended Posts