Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Kanske är mycket pengar för honom?

Jag menar att man i en turnering med 250 dolares till vinnaren blir sjukt dåligt spel ibland, speciellt i frirullar, och man måste ha en del flyt för att hålla sig ovan ytan.

Jag förstår att $250 är en hel rulle för vissa,en small blind för andra, att de kan ligga vakna på nätterna för det etc.

Postad
Om alla ni är så rika så är ni välkommna att donera hur mycket pengar ni vill till mig! Jag menar en vinst som motsvarar min BR är väl ganska mycket för min del?

Men eftersom det inte är någonting för er kan ju ni vara lite snälla och skänka bort de pengarna jag skulle fått för vinst. Ni bryr ju er ändå inte om struntsummor.

Tyvärr finns det massa idioter på det här forumet och en del är bara "wannabe" men ett nackskott kanske kan ge igen lite av deras "jag är så jävla tät att $250 skiter jag ut varje dag".

Själv är jag en som spelar alla möjliga nivåer då jag inte fått grepp om MM ännu, även om jag fattat exakt vad det går ut på. Min ekonomi är alldeles för rörlig för det.

Som jag ser det är det inte pengar vi spelar om utan marker egentligen och då är ju $250 mycket om man inte betalat något för att delta. Det är sjukt mycket mer än $ 1 000 000 om man betalat $ 5 000 iaf om vi räknar vinsten kontra insatsen i vinst.

Jaja, önskar att alla "idiotinlägg" i det här forumet fick sin några veckors avstängning minst. Sen kanske det finns personer som bidrar med enormt mycket och gör ett felsteg - det får man väl ha överseende med.