bossbaver Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Tjooooo Hooooooooo! Undrar och är nyfiken på om tankar finns på att starta upp en ny SnG-Plantskola snart? Gitta sugen! (har ett intressant och spännande upplägg i min egen dagbok tillsvidare Något att anamma för kommande skolan månne? BR-krav= 3-7inköp... Blir mer spännande då Citera
Nojjby Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Är det inte roligare om man satsar på att köra en plantskola på någon annan pokerform, typ Omaha eller liknande? Meningen är (väl?) att alla ska kunna ta lärdom av plantskoleelevens äventyr, och med tanke på Myssions kanonjobb vet vi väldigt mycket om SnG nu! Citera
bossbaver Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Postad 14 November , 2006 Är det inte roligare om man satsar på att köra en plantskola på någon annan pokerform, typ Omaha eller liknande? Meningen är (väl?) att alla ska kunna ta lärdom av plantskoleelevens äventyr, och med tanke på Myssions kanonjobb vet vi väldigt mycket om SnG nu! ok ok ok, NL Cash Game då? Eller stötpoker månne? Citera
LongAgo Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 MTT vore skoj som fan å se.. Citera
bossbaver Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Postad 14 November , 2006 eller MTT? MTT skulle rocka!!! OK, jag anmäler mig, Hit med en rulle så kör vi Citera
bossbaver Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Postad 14 November , 2006 MTT vore skoj som fan å se.. klyftigt svar btw longago Citera
Recommended Posts