gdaily Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=8022640&page=0&fpart=1&vc=1 Nu vill jag veta från Partypokerrepresentanten: a) Hur tänker Party agera? b) Tidplan tack c) Hur blir spelare som förlorat till dessa bottar kompenserade? Fram tills jag fått tillräckliga svar så bojkottar jag Party. Citera
heltok Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 för övrigt var det omduvoresomjag på detta forum som upptäckte dem för någon månad sedan. jag vill gärna behålla pengarna jag vann av bottarna... EDIT: för övrigt inte bara party de finns på, finns samma bottar på fulltilt också. Citera
PartyPoker Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Jag håller på att kolla upp svar på Olas frågor och ber att få återkomma så fort jag har något vettigt svar. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Recommended Posts