Birgerstam Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Fick KK nyss på ett bord och är missnöjd med mitt spel. Nu så här i efterhand vill jag checka floppen, men det kanske bara är pga raisen. Är det en ok plan att checka, eller är det autobet? Jag har full stack, fi har ca 30$ Har en read på fi som lös preflop. Han har raisat bl.a K9s och J8s som jag har sett, vet dock ej om han synar reraises med dom. Han har också vart ganska passiv postflop, dock är han inte det här. > Dealing Hole Cards(Kc Kd ) > springerfolk raised for $2 > vertig0 folded > Vikla_76 folded > OldJoe123 folded > bengelainen folded > neathblue folded > HERO raised for $5 > Masn folded > 0463823 folded > springerfolk called for $3 > Dealing the Flop(Ac 10s Jd ) > springerfolk checked > HERO bet for $5 > springerfolk raised for $10 > HERO? Jag känner mig slagen här rätt ofta. Jag menar, vilka händer C-R han här? Frågan är mest ställd till om en check på floppen är rätt eller inte. Citera
psatiw Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Skön flop för KK. Ja, jag tycker du ska checka bakom. Och som spelat är det ju bara att lägga. Han kommer med största sannolikhet att donka dig på turn och du har inte odds att dra efter 4-outarn. Citera
icehole Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 ser det som en 6outare själv Citera
Birgerstam Postad 13 November , 2006 Författare Rapport Postad 13 November , 2006 Nja, jag kan väll inte påstå att en kung känns speciellt stimulerande heller. Citera
Recommended Posts