Gå till innehåll

Slut med bonusar nu? Är det rakebackavtal som gäller?

Recommended Posts

Postad

har oftast när jag spelat poker haft en bonus bakom för att på så sätt få tillbaka så mycket som möjligt av raken samt, men bonusens hjälp, tjäna mer pengar. men nu tycker jag det bara blir sämre och sämre bonusar tillgängliga. Är det så? tycker hela b2b närverket slutat med bonuser, samt en hel del andra nätverk också... är det rakeback avtal som kommer att gälla i framtiden? tänkte, det får väl inte diskuteras här, menblir inte vi spelare lite lidande av det, eftersom vi spelare borde väl sträva efter att betala så lite som möjligt till företagen? eller?

* Flytt till Poker OT - QoS *

Postad

Det finns säker 100 siter på B2b de har alla sign-up bonusar på 100-200 euro så totalt finns det säkert 10 000 - 20 000 euro och hämta i bonusar om du söker det.

Vissa siter som t.ex. EuroBet har återkommande månatliga bonusar. EuroBets är på 25 dollar i månaden eller 300 dollar per år.

Så det finns fortfarande bonusar och jaga.

Postad

ja ok, det kan få finnas 300 sajter också men större delen av dem erbjuder bonusar som 100 euro på 3000 vi lr liknade... men tycker även man kan se det även här på forumet, mindre inlägg på bonusdelen och itne lika förmånliga nu för tiden... det var min poäng, inte hur många b2b sajter det finns...

Postad

Håller helt och fullt med mape, det konstiga är att antalet spelare på b2b verkar öka med fallande bonusar vilket jag tycker är lite märkligt. Har svårt att tro att det skulle vara så många som attraheras av deras, enligt min mening, tämligen värdelösa cash-back program, men det verkar ju inte bättre..

Hur som helst är det synd att de goda dagarna med 5x bonsar vart man än vände sig verkar vara slut, pokersverige har blivit kallt för oss små hobbyhoror... :cry:

Postad

yes precis vad jag menar... visst kan man fortfarande hitta bonusar, men de tar ju flera veckor (jag vet överdrivet) att klara av... hoppas bara att det blir ändring in i dec...