STO Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Lolla mig långsamt Legato............. Citera
pellepedal Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Jag skulle vilja hitta nån som kan lära mig mer om SnG och även lite CG NL spel. Funderade på att signa upp på pokerhjälp, men jag hade redan konto på både Bestpoker och Partypoker så det gick inte.. Citera
Uppenberg Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 sto och carl har ni aldrig missuppfattat nån någongång? Citera
slaskarn Postad 15 November , 2006 Författare Rapport Postad 15 November , 2006 Jag skulle vilja hitta nån som kan lära mig mer om SnG och även lite CG NL spel.Funderade på att signa upp på pokerhjälp, men jag hade redan konto på både Bestpoker och Partypoker så det gick inte.. Pokerhjälp erbjuder Bodog och Full Tilt nu också. Bara o snacka med deras support. Mycke offtopic snack, någon som vet ngt om sidorna, eller har förslag till bättre sidor =)? Citera
danielfroberg Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Tjena Slaskarn Hur har det gått? Jag är väldigt sugen på att testa på lite coachning, så skulle vara glad om man kunde få lite info på om du tycker att ditt CG-spel har utvecklats. Kanske lite för kort period för att avgöra, men kan väl kanske få en lite delrapport Mvh Citera
mgps Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 seriöst, coachning är ju bara ett sätt att suga ut mer pengar från tomtarna. Citera
slaskarn Postad 23 November , 2006 Författare Rapport Postad 23 November , 2006 fick min andra coachning av pokerhjalp.se och de va lika trevliga som första gången. Känner att man blir lite "beroende" av deras hjälp och att man ibland känner sig ensam när man lirar, för man blir så van med deras coachning. Men de gick smidigt över skype och jag rekommenderar att prova de iaf daniel om du inte har konto på deras 5 sidor de erbjuder. Om mitt spel har förbättras eller inte får man analysera närmare haha =), men jag slår min nivå iaf. Citera
GrandTheftGrind Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Nebbis, Vad kostar det om man vill ha många coachningar? Går det få rabatt? Citera
slaskarn Postad 3 December , 2006 Författare Rapport Postad 3 December , 2006 ajo de är en bra fråga =). Spännande o se vad han tar. Citera
Recommended Posts