Gå till innehåll

Så j--la trött på att bli utdragen!


BKspelare

Recommended Posts

Jag spelar riktigt bra poker just nu, och jag blir för fan utdragen VARJE JÄVLA GÅNG i slutändan. Gick just ur en turnering efter att vara ganska storstackad och får QQ, gör stor höjning och en som jag vet har spelat lite halvgalet går all in, jag täcker honom, men knappt. Jag synar för jag är typ 100 på att jag leder. Han har 99, får 4 till str8. JAG ÄR TRÖTT PÅ DET HÄR JÄVLA SKITET VARJE JÄVLA GÅNG!! Hur fan ska man vinna när man till slut blir utdragen i varje turnering man spelar?

 

Säkert fel plats att göra detta inlägg, men jag var tvungen att avreagera. Jag vet att jag är en bra spelare, men fan jag är nog den med mest otur i hela världen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir ärligt lite oroad när jag gång på gång ser inlägg av denna typ. Du har kommit i en s.k. svacka! Det händer, och kommer antagligen hända i fortsättningen också, det är en naturlig gång! Tro mig, många som spelat en lite längre tid kan vittna om just detta, man får helt enkelt ta det med en axelryckning. Visst, störande, men spelar du rätt så finns de ju inget varken du eller någon annan på forumet kan göra! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dina QQ får ju iaf motstånd med 99, att du får syn är inte så konstigt. Men jag fattar vad du menar, det finns värre exempel!!!.

 

Mina AA mot en 34 off, går all in på flopp efter A7J. får syn rakt av och han klonkar RR med 25. funderar på vad som händer i skallen på en snubbe som synar där ?

 

Mina KK träffar set på flop, K76. allin och möter en 72 off , RR 77. hmmm ???

 

Du kommer alltid möta på "kalla dem va du vill" det är dem som ger oss pengar så ge inte upp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men fan jag är nog den med mest otur i hela världen.

Det där kan du glömma direkt. Det finns en snubbe som brukar kallas elweako05 och han är lätt den som har mest otur i hela världen. Till exempel brukar han ofta få AK utan att träffa floppen. Ibland flera gånger i rad. Han har unik otur.

 

men du rå :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en turnering på SS häromdagen, närmade sig bubblan satt bra till och vände upp KK, wunderbaum tänkte jag och stoppade in rubbet. Blev lite svettig när två spelare synade utan tvekan, dvs båda gick all-in de med. Klart BÅDA vände upp AA, no help av korten, hejdå.

 

Jaja rigg, otur, wtf, shit, fyfan etc i chatten och sen nästa turnering.

 

Shit happens lixom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här, sista veckan har jag förlorat varje gång jag har fått in degen som favorit, och bara vunnit en enda gång...resultat? Förlorat halva bankrullen mot RR. Börjar ärligt fundera på om jag ska autofolda om jag inte träffar Royal FLush direkt vid floppen... :roll:

 

Borde nog snarare fundera pa om du spelar pa for hog niva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här, sista veckan har jag förlorat varje gång jag har fått in degen som favorit, och bara vunnit en enda gång...resultat? Förlorat halva bankrullen mot RR. Börjar ärligt fundera på om jag ska autofolda om jag inte träffar Royal FLush direkt vid floppen... :roll:

 

Borde nog snarare fundera pa om du spelar pa for hog niva.

 

Både sant och inte sant. Var lite tiltad när jag skrev, vilket är bättre än att spela just då. Inte helt sant med bankrullen, det var summan på pokerkontot som halverats = inte så farligt egentligen, men ändå irriterande :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar riktigt bra poker just nu, och jag blir för fan utdragen VARJE JÄVLA GÅNG i slutändan. Gick just ur en turnering efter att vara ganska storstackad och får QQ, gör stor höjning och en som jag vet har spelat lite halvgalet går all in, jag täcker honom, men knappt. Jag synar för jag är typ 100 på att jag leder. Han har 99, får 4 till str8. JAG ÄR TRÖTT PÅ DET HÄR JÄVLA SKITET VARJE JÄVLA GÅNG!! Hur fan ska man vinna när man till slut blir utdragen i varje turnering man spelar?

 

Säkert fel plats att göra detta inlägg, men jag var tvungen att avreagera. Jag vet att jag är en bra spelare, men fan jag är nog den med mest otur i hela världen.

 

 

GREY RAYMER sa en bra sak i en ept-intervju:

"if you cant take disappointsments, dont play tournament poker"

 

eller något i den stilen. stämmer så bra. kom ihåg att även de bästa spelarna vinner väldigt sällan, det är ROI som är intressant.

och hur bra du än är kommer det oftast sluta med utklonnkning av en random tomte.

 

så se till att ha kapitalet och fortsätt spela rätt så kommer det.

 

eller lägg ner skiten om du inte mår bra av det det finns evttigare saker än poker att syssla med...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...