mgps Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 vad är malmö ps open? går en satellit på b2b nu var spelas den, info? arrangör? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plimpton Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 Det är Malmö Poker Sällskap som kör en turre... Om jag inte missminner mig är inbuy på 20k.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 10 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2006 Det är Malmö Poker Sällskap som kör en turre... Om jag inte missminner mig är inbuy på 20k.. nja 3300sek Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plimpton Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 okej, förra året tror jag den låg på det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 10 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2006 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 10 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2006 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 12 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2006 har mailat malmö poker sällskap här på sidan, alltså rogerj men inte fått svar. kluuben verkar inte så aktiv enligt deras klubbtråd? någon som ahr mer info om detta? hur kommer man i kontakt med klubben? var finns de? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dostojevski Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Undrar samma sak. Har sökt efter en tänkbar hemsida men hittar inget! Är detta en seriös turnering? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts