dedu Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 Var finns de amerikanske fiskarna nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blaenda Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 Finns hyfsat många på Full Tilt, jag har flyttat mitt förmiddagsspel dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 Stars, fulltilt och UB. en del inne på Bodog och tribeca. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 Var finns de amerikanske fiskarna nu? Amerika tror jag de flesta håller till i Nåja Fulltillt har fått massor av nya amerikaner.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 De flesta på UB verkar vara amerikaner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crillux Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 Ser en hel del på WPX (låglimit FL). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 Full Tilt och PokerStars hittar du dem främst. FTP > Stars iom rakeback. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr GZON Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 Dom lär väl komma till denna udda site http://www.okusapoker.com/ "Welcome to OK USA Poker! OK USA Poker is here to defend your rights to play online poker. As you may already know, the US congress has recently taken action to try and prevent Americans from playing online poker. The manner it which it was taken has millions of Americans outraged. We are donating 50% of our profits to help in the fight to protect online poker! So, when you play here, you will be helping the cause and helping to keep the ability to play online poker. Enjoy! The Staff of OK USA Poker" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskarn Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 de finns på Bodog/UB/AP också. Bodog är riktigt populärt nu och bra erbjudanden där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Full Tilt och PokerStars hittar du dem främst. FTP > Stars iom bananer. De riktiga fiskarna bryr sig inte bananer, frågan är om det vet vad det är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Full Tilt och PokerStars hittar du dem främst. FTP > Stars iom bananer. De riktiga fiskarna bryr sig inte bananer, frågan är om det vet vad det är Vad jag menade var att FTP blir ett bättre val för grindern, iom att man kan skörda frukt, samt en helt ok bonus. Jag menade inte att fiskarna söker sig dit pågrund av detta, fisken söker sig till siterna som gör mest reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swedish-Hero Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Poker.com finns en hel del !! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 SPela inte på Bodog, där spelar jag, och jag har det helst för mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CatEatDog Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Var finns de amerikanske fiskarna nu? Morgon/förmiddag FTP stars funkar men spelet är lösare på ftp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Tycker inte värdet på sajterna i första hand kommer från amerikanerna längre. De är inte alls samma starka ekonomiska grupp som europeerna längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johaninho Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Mååånga amerikanare på BugsysClub. Sätter man sig vid ett CG-bord där så brukar man omringas av amerikanare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Jag fattar inte varför alla letar efter amerikanare dom är ju tuffare att spela mot än Svenskar. Fulltilt, pokerstars, UB har tuffast motstånd. Mycket enklare att dominera ett bord fullt med snåla Svenskar. call-call-reraise... klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Jag fattar inte varför alla letar efter amerikanare dom är ju tuffare att spela mot än Svenskar. Fulltilt, pokerstars, UB har tuffast motstånd.Mycket enklare att dominera ett bord fullt med snåla Svenskar. call-call-reraise... klart! Visst är det så på lägre nivåer, men amerikanske fiskar sträcker sig även upp till de lite högre nivåerna, vilket inte de svenska eller andra nationaliteters fiskar gör i samma utsträkning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts