Gå till innehåll

Var finns amerikanerna?


dedu

Recommended Posts

Dom lär väl komma till denna udda site :lol:

 

http://www.okusapoker.com/

 

"Welcome to OK USA Poker!

OK USA Poker is here to defend your rights to play online poker. As you may already know, the US congress has recently taken action to try and prevent Americans from playing online poker. The manner it which it was taken has millions of Americans outraged. We are donating 50% of our profits to help in the fight to protect online poker! So, when you play here, you will be helping the cause and helping to keep the ability to play online poker. Enjoy!

 

The Staff of OK USA Poker"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full Tilt och PokerStars hittar du dem främst. FTP > Stars iom bananer.

 

De riktiga fiskarna bryr sig inte bananer, frågan är om det vet vad det är

 

Vad jag menade var att FTP blir ett bättre val för grindern, iom att man kan skörda frukt, samt en helt ok bonus. Jag menade inte att fiskarna söker sig dit pågrund av detta, fisken söker sig till siterna som gör mest reklam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Jag fattar inte varför alla letar efter amerikanare dom är ju tuffare att spela mot än Svenskar. Fulltilt, pokerstars, UB har tuffast motstånd.

Mycket enklare att dominera ett bord fullt med snåla Svenskar.

 

call-call-reraise... klart! :-P

 

Visst är det så på lägre nivåer, men amerikanske fiskar sträcker sig även upp till de lite högre nivåerna, vilket inte de svenska eller andra nationaliteters fiskar gör i samma utsträkning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...