ades_va Postad 29 Januari , 2005 Rapport Share Postad 29 Januari , 2005 Hej, jag lirar på 1280*1024 och jag undra om ni har nått bra råd gällande vilken klient jag bör använda för att kunna få in alla borden breve varandra på nått smidigt sätt. T ex, på Paradise poker får man plats med 4 fönster, men de blir att overlappa varandra så man inte ser allting. Primas mini-views är smidiga, men jag gillar inte prima-klienten overall. Obs, skulle köra 1600*1200, men min skärm pallar det ej * RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tompa Postad 29 Januari , 2005 Rapport Share Postad 29 Januari , 2005 tjena ...hade samma problem sen hittade jag pokerchamps...tyvärr inte så många players men mycket fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lethe Postad 29 Januari , 2005 Rapport Share Postad 29 Januari , 2005 Ultimate Bet, det tar lite tid att vänja sig vid deras minifönster, men sen är de väldigt smidiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
summlan Postad 9 Februari , 2005 Rapport Share Postad 9 Februari , 2005 tänkte oxå säga pokerchamps. grymt snygg layout om inte annat har dock aldrig spelat där, brukar bara dra upp klienten å klicka runt lite för den är så fin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nisse hult Postad 10 Februari , 2005 Rapport Share Postad 10 Februari , 2005 4 partyfönster passar perfekt på 1600*1200 CRT-skärm. Inte för att du frågade efter det men jag ville bara få det sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 11 Februari , 2005 Rapport Share Postad 11 Februari , 2005 Har samma problem. Kör oftast prima nätverket och kör 1280x1024 men har svårt o se även 2 stycken fönster då dem är överlappade av varandra- Mini view är inte jag van vid, kan ej spela med den. Jag provade ett program som heter autoresizer-men den tog bort för mycket av fönstren. Finns det inget annat program nån känner till som kan förminska fönstren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts