Aeis Postad 8 November , 2006 Rapport Share Postad 8 November , 2006 Table Rio "Jackpot Sit N Go", Trny: $20+$3.50 Seat 1: HERO ( 870 ) Seat 3: mikemuc1 ( 1,820 ) Seat 5: saandy ( 630 ) Seat 6: TheBisshop ( 1,040 ) Seat 8: manne111 ( 880 ) Seat 10: ukrainianmafia ( 760 ) HERO posts Small Blind 20 mikemuc1 posts Big Blind 40 Dealing cards Your cards Jc Td [HERO] saandy calls 40 TheBisshop calls 40 manne111 calls 40 ukrainianmafia folds HERO calls 20 mikemuc1 checks Dealing Flop Tc Qc 9c HERO checks mikemuc1 checks saandy checks TheBisshop checks manne111 bets 80 HERO calls 80 mikemuc1 folds saandy calls 80 TheBisshop folds Dealing Turn Tc Qc 9c 3d HERO checks saandy checks manne111 bets 80 HERO calls 80 saandy calls 80 Dealing River Tc Qc 9c 3d Jd HERO checks Vet inte alls hur jag ska spela eller tänka i den här handen. Känns ju ganska troligt att någon sitter på Ac så att spela som jag gjorde är kanske inte så bra. Men samtidigt om jag ställer brukar alltid någon idiot syna å vet ej om det är värt att riskera att åka ut först? Nu försökte jag hålla nere potten och hoppades på att träffa nötterna^^ Hur bör man spela denna hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 8 November , 2006 Rapport Share Postad 8 November , 2006 Du har en bra semibluffhand, att sitta och vänta på tvåoutaren med så fin träff är bara befängt. Och att anta att någon har Ac innan något tyder på det förstår jag inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 8 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2006 Vill även tillägga att hittils känns det som att någon ALLTID synar ner en på denna sida om man inte trycker all in. Så bettar jag känns det som att jag enbart bygger pott och har gett bort mina marker vid miss. Hur ska jag fortsätta? Halvpot, potbet eller all-in på floppen?. Fold/syn vid reraise? Om missad turn så checkar vi? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts