back Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 Har ett pdf-dokument här med en hel del sidor. Dessa behöver jag få ut på papper. Problemet är att jag vill ha flera sidor på varje A4. Går det på något sätt att få ut t.ex. 4 dokumentsidor på varje utskriven sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 Ja, om skrivaren hanterar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr GZON Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 ....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scofield Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 Gå upp i arkiv välj print och sen väljer du nått som heter multiplepages per sheet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 7 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2006 Gå upp i arkiv välj print och sen väljer du nått som heter multiplepages per sheet. Nej, jag kan inte hitta det. Kan du ta ett screenshot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts