rrSam Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Nu har dom börjat med hot om vite om man inte spelar på deras sajt! Vilka nötter! Man blir inte direkt sugen att satta in pengar ... Har begärt att få mitt konto avslutat, någon gräns måste man dra. Dear #####, Our records show that that you have not logged in to your account for 180 days. A $$.63 administration fee* has been charged to your inactive account. The next charge will be deducted from you account balance on: 03-Dec-2006. However, this fee will NOT be charged if your account, or any related account, is reactivated on or before 02-Dec-2006. Reactivating your account is easy: Just log in and place a cash wager, enter a tournament with a cash entry fee, or play a raked hand. *TERMS & CONDITIONS If you do not access your Account by "logging on" to your Account using your Account name and password for any period of 180 days, then after those 180 days (the "180 day grace period") your Account (and any related account with any ESP) will be deemed "Inactive". If your Account becomes Inactive, then the Company is entitled to charge you an administrative fee (the "Inactive Account Fee"). The Inactive Account Fee shall be deducted from your Account Balance at the end of each calendar month in accordance with the Inactive Account Fee Schedule. We will stop deducting the Inactive Account Fee from your Account Balance if your Account is re-activated. If you have any questions or concerns, please don’t hesitate to contact us. Our Customer Care team is available 24/7. Sincerely, Party Team [/b] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Sådär gör de på crypto också, i alla fall om man har pengar på kontot. Idiotiskt av dem att ta betalt för att jag lånar ut mina pengar till dem. Drar Party avgiften även om man inte har pengar där eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brumpa Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 snällt att de tar ut avgift för att få ränta på våra pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 det finns fler nätverk än party och crypto som gör det dessutom, men det är inget som det brukar talas speciellt högt om... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 det finns fler nätverk än party och crypto som gör det dessutom, men det är inget som det brukar talas speciellt högt om...Men vill du tala högt om det? Berätta för oss vilka nätverk som är de skyldiga!/C Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mannen Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 jag tror att huvudsyftet med det här är att dom på laglig väg kan ta dom sista 0,xx dollars som alltid ligger kvar på folk som aldrig tänkt komma tillbaka då man endast kan ta ut heltal om jag inte har fel att det drabbar andra är ju beklagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 jag tror att huvudsyftet med det här är att dom på laglig väg kan ta dom sista 0,xx dollars som alltid ligger kvar på folk som aldrig tänkt komma tillbaka då man endast kan ta ut heltal om jag inte har fel att det drabbar andra är ju beklagligt Nej det går inte endast att ta ut heltal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnonymHaj Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 jag tror att huvudsyftet med det här är att dom på laglig väg kan ta dom sista 0,xx dollars som alltid ligger kvar på folk som aldrig tänkt komma tillbaka då man endast kan ta ut heltal om jag inte har fel att det drabbar andra är ju beklagligt Nej det går inte endast att ta ut heltal det gick bara ta ut heltal 99% av tiden partypoker hade spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts