Gå till innehåll

Poker, sprit och badbeats

P_kungen

Recommended Posts

• Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Brat-maffian i en salig blandning av riktiga poker-brats, gula wannabies, spelmissbrukare och som gradde pa moset det oskuldsfulla, omogna beteendet som man bara hittar hos folk som nyss gatt ut gymnasiet! :lol:

Tjusig lägesanalys, kunde inte beskrivit det bättre själv.

Tackar. Har fortfarande inte bestämt mig för om jag skall skratta eller gråta. Jag råder dock dagboksförfattarna att spara denna dagbok och läsa den igen när ni är sisådär 25 år... Då kommer ni nog tycka, om så bara for en sekund, att en Luger i käften kanske vore ett alternativ... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahha lite info från idag..

Vi börjar förfesta i ryd hos en polare där pkungen och jag o dapine panikdricker en tequila iochj ökl o jävla hemgjort fulvin.

Sen så beställer vi 3 taxis och drar ner till stan. Vi börjar med att stå i kö i BK sen ädnrar vi oss och står i kö på guilahuset men då s er vi att det är ingen kö till plaza så vi drog dit men det var så fula brudar där och många criminals ;)

Jag går ut och möter djens o några fler, vi drar till Maxim och där är vi.. Saken är den så att våran polare "wizhnak" aka skåne som är våran motsvarighet mot parre äger typ 2100 kr i hela världen.. vi lurar hgnom att beställa in ett helrör.. grahn betalar, jessica skall betala men djens och hans polare hustlar wizhanak hahahahahahhahahahaha. En snygg bryud uppträder och skahgakr sen så dansar vi och då erbjuder pkungen öl och dylikt för att dapine skall hångla upp den fulaste bruden på hela stället vilket han gör.. jag o pkungen dör av skratt medan dapine kladdar på dvärgasiasttjejen.. samtidigt håller wizhnak, på att ragga upp en turkirsktjej som han strular med men får dissan angående hegmgång.. Vi drar ut från stället kl är 3 och min polare som har nyckeln till min lägenhet har typ däckat och drsgit åt helvete så jag är småtiltad.. wizhnak står och försöker få pengar av djens, wizhnak säger typ " du sa juh att du skulle få pengarna" Djens svararar ungefär " det är såhär vi gör, jag vill inte bråka, jag tycker du är söt".. vi tiltar och fixar en svarttazi och springer irån wixhnak så att han boomar den lolololololooooooooooooooooool. han rä 6km från där han skall bo, utan mobil och helt wasted.. så jävla fucked är ha,, dapine kom på denna elaka ide jag tycker det inte är så roligti.....

Dapine hånade sönder dealarn på bj så d blev lite pinsamt men han lyckades nästan ioxå strarta bråk men hanb vann jag o p-kungen torskade som faan med dapine vann massa.. jag speklade en jävla horspel med.. 3 cardpoker helvete som jag torksad massor på..

OBS just nu skall dapine gå o throatfucka sig själv med ginfrarna för att spy på toaletten.. bt whan sover på min matta..ahhaha.. En annan polare fishmesiter skall upp 06.30 för han skall till borås och kolla på fotboll.. det är om 2 timmar drygt helt sjukt f ucked är han med..

dagens roligasre är dock att djens hustlar wixhnak på 500kr.. dvs 25% av alla pengar han ägde i hela världen innan han köpte helröret.. Undra vad wizhnak gör nu.

tilt jag hör hur dapine hulkar i badrummet

Dagens tiltare = Dapine

Dagens torsk = Wizhnak

Dagens hustlare = Djens

Dagens fisk = Claes

Dagens idiot = wizhnak

Dagens mest fuckade = Wizhnak

ko,m o hälsa på alla gill linköping om ni vill.. det är en fin stad att supa i.. tilt imorrn sjakk jag okugga neb by sjakk jag grudba kute först

hej svejs

Jessica (aka claes)

Jag har aldrig skrattat så mycket i mitt liv som när jag läste det här inlägget nu :D

Länk till kommentar

LOL! :D Lixom ni som inte gillar det läser inte och ni som gillar det läser skiten :D Sluta vara så MOGNA! *host* jennez *host*

Har inte bestamt mig an om jag gillar att lasa om det eller inte. Beror nog pa vilket humor jag ar pa... 8-)

BTW.. jag samlar stoff till artiklar har, bara sa ni vet. Och brat-mentaliteten ar ju pa tapeten nu sa en liten kronika om brats som faktiskt inte har nagra pengar kanske hade varit nagot? :roll:

Länk till kommentar

LOL! :D Lixom ni som inte gillar det läser inte och ni som gillar det läser skiten :D Sluta vara så MOGNA! *host* jennez *host*

Har inte bestamt mig an om jag gillar att lasa om det eller inte. Beror nog pa vilket humor jag ar pa... 8-)

BTW.. jag samlar stoff till artiklar har, bara sa ni vet. Och brat-mentaliteten ar ju pa tapeten nu sa en liten kronika om brats som faktiskt inte har nagra pengar kanske hade varit nagot? :roll:

Jag är defenitivt en brat som inte har några pengar.. ;)

Nejdå, brat är nog det sista jag är. Vi tillhör faktiskt samma yrkesgrupp du och jag, min kära vän Jennez :)

Länk till kommentar

Tackar. Har fortfarande inte bestämt mig för om jag skall skratta eller gråta. Jag råder dock dagboksförfattarna att spara denna dagbok och läsa den igen när ni är sisådär 25 år... Då kommer ni nog tycka, om så bara for en sekund, att en Luger i käften kanske vore ett alternativ...

Det är väl hyffsat standard när man reflekterar tillbaka på det man lyckats åstdakomma i fyllan.

Bara Claes som bodde där och klart man svinar extra när det är låångt hem. Claes sammanfattning av kvällen var klockren :D

Hahaha var fan en riktigt skön kväll!

Jag hade grym klonk också. Tilta alla med mina 3 outare på förfesten och sedan goklonken i baren, när jag drar en öl och ber om att få 300 kr över beloppet. Tio sekunder efter att jag fått pengarna frågar bartendern, fick du dina 300?

Öhh nää!

Länk till kommentar

Brat-maffian i en salig blandning av riktiga poker-brats, gula wannabies, spelmissbrukare och som gradde pa moset det oskuldsfulla, omogna beteendet som man bara hittar hos folk som nyss gatt ut gymnasiet! :lol:

Tackar. Har fortfarande inte bestämt mig för om jag skall skratta eller gråta. Jag råder dock dagboksförfattarna att spara denna dagbok och läsa den igen när ni är sisådär 25 år... Då kommer ni nog tycka, om så bara for en sekund, att en Luger i käften kanske vore ett alternativ... ;)

Why bother? Grabbarna hade garanterat roligare än vad du haft på länge.

Länk till kommentar

Det vet jag lika lite om som du. Hade for ovrigt the time of my life forra veckan.

Länk till kommentar

Du hånar oss och kallar oss barnsliga när vi fylle-skriver lite på pf. Vi är nu patetiska och man bör antingen skratta eller gråta åt oss.

Själv skämtar (?) du om att vi skulle skjuta skallen av oss med en pistol. Det är ett väldigt moget och väl genomtänkt skämt (?) av en uppskattningsvis ganska gammal person som roar sig att klanka ner på oss som i och med vår ålder inte är lika mogna som dig.

Dessutom så är med största säkerhet den primära anledningen till att du valde att skriva i den här tråden är att du har något personligt mot Dapine (som jag ej känner till) och försöker därför förlöjliga honom.

Så kommer jag också att bete mig när jag blir äldre.

Länk till kommentar

Det vet jag lika lite om som du. Hade for ovrigt the time of my life forra veckan.

faan jasså det hade du! trevligt

Länk till kommentar

Du hånar oss och kallar oss barnsliga när vi fylle-skriver lite på pf. Vi är nu patetiska och man bör antingen skratta eller gråta åt oss.

Skarpsynt analys. Ar ju iofs inte sa att ni sjalva ar sa daliga pa den sortens skriverier i andras dagbocker heller. Tror nog att du har tagit lite onodigt mycket illa upp har Claes, det ar inte meningen att ni ska bli sarade. Kolla garna efter ironi och sarkasm (vilket jag i de flesta fall markerat med smiley).

Själv skämtar (?) du om att vi skulle skjuta skallen av oss med en pistol. Det är ett väldigt moget och väl genomtänkt skämt (?) av en uppskattningsvis ganska gammal person som roar sig att klanka ner på oss som i och med vår ålder inte är lika mogna som dig.

Just den biten var mer tankt som en illustration av angesten som alla kan kanna efter en blot utekvall och ungdomliga synder. Dvs inte bokstavligt menat. Ska uttrycka mig tydligare nasta gang sa jag ber om ursakt sa lange.

Dessutom så är med största säkerhet den primära anledningen till att du valde att skriva i den här tråden är att du har något personligt mot Dapine (som jag ej känner till) och försöker därför förlöjliga honom.

Jag har definitivt inget personligt agg mot DaPine. Visst, vi har tjabbat lite i andra tradar men da har det varit med glimten i ogat fran bagge hall (som jag har upfattat det iaf).

Det ar helt upp till dig.

Edit: For the record ar jag 26 ar gammal.

Länk till kommentar

Skarpsynt analys. Ar ju iofs inte sa att ni sjalva ar sa daliga pa den sortens skriverier i andras dagbocker heller. Tror nog att du har tagit lite onodigt mycket illa upp har Claes, det ar inte meningen att ni ska bli sarade. Kolla garna efter ironi och sarkasm (vilket jag i de flesta fall markerat med smiley).

Just den biten var mer tankt som en illustration av angesten som alla kan kanna efter en blot utekvall och ungdomliga synder. Dvs inte bokstavligt menat. Ska uttrycka mig tydligare nasta gang sa jag ber om ursakt sa lange.

Jag har definitivt inget personligt agg mot DaPine. Visst, vi har tjabbat lite i andra tradar men da har det varit med glimten i ogat fran bagge hall (som jag har upfattat det iaf).

Det ar helt upp till dig.

Edit: For the record ar jag 26 ar gammal.

Ok sorry får skylla på dapine som hade gett mig en vinklad bild att du var jätte dryg o så!

Länk till kommentar

Minst sagt underhållande...har ni ens träffat varandra irl? (Jennez/coola gänget)

Svar nej. Men farsan bor i lund, så nästa gång jag hälsar på han ska jag höra av mig så kanske det blir lite livepoker :)

Jag är inte arg på någon, jag är snällast i världen så säg inget dumt nu :)

Länk till kommentar