Elvis Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Ja, hur tror ni att representationen från PF kommer att se ut i sommarens WSOP Main Event? Det lär väl vara en hel del av oss som kommer att pröva lyckan i olika satelliter. Kanske rentav någon köper in direkt. (Med "aktiv" PF:are menar jag oss som skriver här regelbundet, säg 20+ inlägg eller så.) * RP och flytt till Poker OT - QoS * Citera
Indrivaren Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Max 5. Jag har inte sätt en enda tråd om att pokerforummedlemmar som ska till WSOP. Eller när jag tänker efter kanske jag har sätt en medlem som sagt det iaf. Citera
KalleAnka Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Pokerspelare är grymma individualister och därför tror jag att det finns folk som inte vill berätta att dom ska till WSOP pga att dom har olika ideer.. Citera
Hjort Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Jag vet åtminstone två stycken som hänger lite här på forumet som ska till WSOP. Men så jätteaktiva är ju inte någon av dem. Citera
Recommended Posts